Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4664
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борис, Я.Р | - |
dc.contributor.author | Borys, Ya.R. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T04:32:28Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T04:32:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4664 | - |
dc.description | Борис Я.Р. Вплив психічних станів на особистісний розвиток дошкільника: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ярослав Ростиславович Борис. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 58 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Робота присвячена проблемі впливу психічних станів на особистісний розвиток дошкільників. Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми психічних станів та їх вплив на особистісний розвиток дошкільника. Досліджено джерела актуалізації психічних станів дошкільників. Експериментально досліджено вплив психічних станів на особистісний розвиток дитини та з’ясовано феноменологію типових психічних станів дошкільників. Доведено, що позитивні емоційні психічні стани, виступають стимулюючим чинником в особистому розвитку дитини. Поступальний соціальний розвиток дитини, становлення її особистості, поява новоутворень, на тлі розгортання провідної діяльності, веде до усвідомлення, диференціації психічних станів. The work is devoted to the problem of the influence of mental states on the personal development of preschoolers. Theoretical aspects of the problem of mental states and their impact on the personal development of preschoolers are analyzed. Sources of actualization of mental states of preschoolers are investigated. The influence of mental states on the personal development of a child has been experimentally studied and the phenomenology of typical mental states of preschoolers has been clarified. Sources of actualization of mental states of preschoolers are investigated. The influence of mental states on the personal development of a child has been experimentally studied and the phenomenology of typical mental states of preschoolers has been clarified. It is proved that positive emotional mental states are a stimulating factor in the personal development of the child. The progressive social development of the child, the formation of his personality, the emergence of tumors, against the background of the development of leading activities, leads to awareness, differentiation of mental states. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.subject | емоційна сфера | uk_UA |
dc.subject | психічний стан | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | preschoolers | uk_UA |
dc.subject | emotional sphere | uk_UA |
dc.subject | mental state | uk_UA |
dc.subject | personal development | uk_UA |
dc.title | Вплив психічних станів на особистісний розвиток дошкільника: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | The influence of mental states on the personal development of preschoolers: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борис Ярослав. денна бакалавр Кваліфікаційна робота.pdf | 900,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.