Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорис, Я.Р-
dc.contributor.authorBorys, Ya.R.-
dc.date.accessioned2022-06-15T04:32:28Z-
dc.date.available2022-06-15T04:32:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4664-
dc.descriptionБорис Я.Р. Вплив психічних станів на особистісний розвиток дошкільника: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ярослав Ростиславович Борис. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 58 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена проблемі впливу психічних станів на особистісний розвиток дошкільників. Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми психічних станів та їх вплив на особистісний розвиток дошкільника. Досліджено джерела актуалізації психічних станів дошкільників. Експериментально досліджено вплив психічних станів на особистісний розвиток дитини та з’ясовано феноменологію типових психічних станів дошкільників. Доведено, що позитивні емоційні психічні стани, виступають стимулюючим чинником в особистому розвитку дитини. Поступальний соціальний розвиток дитини, становлення її особистості, поява новоутворень, на тлі розгортання провідної діяльності, веде до усвідомлення, диференціації психічних станів. The work is devoted to the problem of the influence of mental states on the personal development of preschoolers. Theoretical aspects of the problem of mental states and their impact on the personal development of preschoolers are analyzed. Sources of actualization of mental states of preschoolers are investigated. The influence of mental states on the personal development of a child has been experimentally studied and the phenomenology of typical mental states of preschoolers has been clarified. Sources of actualization of mental states of preschoolers are investigated. The influence of mental states on the personal development of a child has been experimentally studied and the phenomenology of typical mental states of preschoolers has been clarified. It is proved that positive emotional mental states are a stimulating factor in the personal development of the child. The progressive social development of the child, the formation of his personality, the emergence of tumors, against the background of the development of leading activities, leads to awareness, differentiation of mental states.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectдошкільникиuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectпсихічний станuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectpreschoolersuk_UA
dc.subjectemotional sphereuk_UA
dc.subjectmental stateuk_UA
dc.subjectpersonal developmentuk_UA
dc.titleВплив психічних станів на особистісний розвиток дошкільника: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of mental states on the personal development of preschoolers: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борис Ярослав. денна бакалавр Кваліфікаційна робота.pdf900,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.