Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4672Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гій, Т.В. | - |
| dc.contributor.author | Hii, T.V. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-06-15T13:39:07Z | - |
| dc.date.available | 2022-06-15T13:39:07Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4672 | - |
| dc.description | Гій Т.В. Психологічні особливості пам’яті та уваги школярів молодшої школи: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Володимирівна Гій. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 56 с. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У роботі розкрито види, типи й особливості пам’яті молодшого школяра. З’ясовано, що пам’ять – це поняття, яке відображає низку різногранних можливостей, від короткочасного утримання інформації до довготривалого. Висвітлено психологічні особливості уваги школяра молодшої школи. Емпірично досліджено особливості пам’яті та уваги школярів молодшої школи. Описано корекційно-розвивальну діяльність психолога для роботи з пізнавальною сферою молодшого школяра (зокрема пам’яті та уваги). Представлено розвивально-корекційну робота з розвитку пам’яті та уваги учнів молодшого шкільного віку. The paper reveals the types, types, and features of the memory of a junior high school student. Memory has been found to be a concept that reflects a number of different possibilities, from short-term to long-term retention. The psychological features of the attention of a primary school student are highlighted. The peculiarities of the memory and attention of primary school students have been empirically studied. The correctional and developmental activity of a psychologist to work with the cognitive sphere of a junior schoolchild (including memory and attention) is described. Developmental and corrective work on the development of memory and attention of primary school students is presented. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
| dc.subject | пам’ять | uk_UA |
| dc.subject | увага | uk_UA |
| dc.subject | школяр молодшої школи | uk_UA |
| dc.subject | психологічні особливості | uk_UA |
| dc.subject | розвиток | uk_UA |
| dc.subject | memory | uk_UA |
| dc.subject | attention | uk_UA |
| dc.subject | elementary school student | uk_UA |
| dc.subject | psychological features | uk_UA |
| dc.subject | development | uk_UA |
| dc.title | Психологічні особливості пам’яті та уваги школярів молодшої школи: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Psychological features of memory and attention of primary school students: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гій Тетяна. Кваліфікаційна робота.pdf | 942,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.