Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіт, Н.В.-
dc.contributor.authorKit, N.V.-
dc.date.accessioned2022-06-18T06:14:08Z-
dc.date.available2022-06-18T06:14:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4694-
dc.descriptionКіт Н.В. Психологічний аналіз прояву фабінгу сучасної молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Назар Володимирович Кіт. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 60 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна дипломна робота присвячена фабінгу, його особливостям перебігу, початку адикції зокрема психологічному аналізі прояву фабінгу в сучасної молоді. Перший розділ присвячений теоретичному аналізі фабінгу; проаналізовна його історія, а також передумови його виникнення та наслідки; описано особливості прояву симтомів фабінгу, а також наведені чинники які допоможуть впоратись з адикією. В другому розділі розкриваються результати емпіричного дослідження, для обробки яких були використані такі методики як «Тест Інтернет-залежності» К. Янг, «Опитувальник фабінгу та інших інтернет-залежностей» Е. Карадаг (Адаптація О. Гурової) та «Шкали психологічного благополучя» К. Ріфф. Встановлено, що лише 45% від загальної кількості опитаних не мають залежності від сучасних Інтернет-технологій. 86% молоді вважає, що використання телефону під час розмови жодним чином не шкодить комунікації як такій; майже у кожного четвертого респондента ми виявили високу схильність до Інтернет-адикції. Також ввисокий показник (75%) осіб із початковою або значною мірою залежності зауважено серед школярів. Разом з цим, усі 5 осіб, які мають високий ризик фабінг-адикції (9,8%), мають вкрай низький або низький рівень психічного здоров’я. Qualification thesis is devoted to fab, its peculiarities, the beginning of addiction, in particular the psychological analysis of the manifestation of fab in modern youth. The first section is devoted to the theoretical analysis of fabing; its analytical history, as well as the preconditions of its origin and consequences; the peculiarities of the manifestation of fabing symptoms are described, as well as the factors that will help to cope with addiction. The second section reveals the results of an empirical study, for the processing of which methods were used such as "Test of Internet Addiction" by K. Young, "Questionnaire of Fabbing and Other Internet Addictions" by E. Karadag (Adaptation by O. Gurova) and "Scales of Psychological Well-Being". K. Riff. It was found that only 45% of the total number of respondents are not dependent on modern Internet technologies. 86% of young people believe that using the phone during a conversation does not harm communication in any way; Almost every fourth respondent found a high propensity for Internet addiction. Also, a high rate (75%) of people with initial or significant dependence was observed among schoolchildren. At the same time, all 5 people at high risk of fab addiction (9.8%) have extremely low or low mental health.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectфабінгuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectтелефонuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectfabinguk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectinternetuk_UA
dc.subjecttelephoneuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.titleПсихологічний аналіз прояву фабінгу сучасної молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological analysis of manifestation of fabing of modern youth: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кіт Назар денна бакалавр. Кваліфікаційна робота..pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.