Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаставчук, Д.Р.-
dc.contributor.authorLastavchuk, D.R.-
dc.date.accessioned2022-06-18T07:29:50Z-
dc.date.available2022-06-18T07:29:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4701-
dc.descriptionЛаставчук Д.Р. Розвиток емоційної сфери молодших школярів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Даяна Русланівна Ластавчук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 42 с.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку психолого-педагогічних технологій актуальним постає питання спрямованості способів і засобів розвитку емоційної сфери дитини. Існуючі сучасні розвивальні програми, як правило, реалізують часткові завдання емоційного розвитку дитини, тоді як ефективність впливів, у першу чергу, обумовлена комплексним впливом на емоційну сферу дитини в цілому. Необхідність інтеграції існуючих підходів до емоційного розвитку дітей визначає високий дослідницький потенціал даної проблеми як в науково-теоретичному, так і в практичному аспектах. У сучасній психології та педагогіці проблема емоційного розвитку дітей по праву визнана однією із пріоритетних. Насамперед, це пов’язано з багатозначністю розуміння терміну "емоційний розвиток" у різних науково-теоретичних підходах і окремих концепціях. У ході роботи було визначено можливості творчої діяльності у розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку. Музично-творча діяльність сприяє:  збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодшого школяра;  реалізації та вираженню дитиною своїх почуттів та емоцій;  формуванню досвіду емпатійної поведінки на основі входження до емоційно-образного змісту музичного твору проживання емоцій та почуттів, втілених у музиці;  інтеріоризації ціннісних основ музичного мистецтва (духовних, естетичних цінностей) у внутрішній досвід дитини;  розуміння та усвідомлення власних емоцій;  розвиває здатність до саморегуляції емоційних проявів. З метою підвищення рівня розвиненості емоційної сфери молодших школярів був розроблений комплекс занять з розвитку емпатії, емоційної виразності та емоційного реагування, як значущих компонентів емоційної сфери. На основі всього вищесказаного можна висунути припущення про те, що розроблений комплекс занять щодо розвитку емоційної сфери молодших школярів буде ефективним. At the present stage of development of psychological and pedagogical technologies, the question of the direction of ways and means of developing the emotional sphere of the child is relevant. Existing modern development programs, as a rule, implement partial tasks of emotional development of the child, while the effectiveness of influences is primarily due to the complex impact on the emotional sphere of the child as a whole. The need to integrate existing approaches to children's emotional development determines the high research potential of this problem in both scientific and theoretical and practical aspects. In modern psychology and pedagogy, the problem of emotional development of children is rightly recognized as one of the priorities. First of all, this is due to the ambiguity of understanding the term "emotional development" in different scientific and theoretical approaches and individual concepts. In the course of the work the possibilities of creative activity in the development of the emotional sphere of children of primary school age were determined. Musical and creative activities are promoted by:  enrichment of emotional and sensory experience of junior schoolchildren;  realization and expression of the child's feelings and emotions;  formation of the experience of empathic behavior on the basis of entering the emotional and figurative content of a musical work of living emotions and feelings embodied in music;  internalization of the value bases of musical art (spiritual, aesthetic values) in the inner experience of the child;  understanding and awareness of their own emotions;  develops the ability to self-regulate emotional manifestations. In order to increase the level of development of the emotional sphere of primary school students, a set of classes on the development of empathy, emotional expression and emotional response as important components of the emotional sphere was developed. Based on all of the above, it can be assumed that the developed set of classes for the development of the emotional sphere of primary school children will be effective.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectтворча діяльністьuk_UA
dc.subjectemotional sphereuk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectcreative activityuk_UA
dc.titleРозвиток емоційної сфери молодших школярів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the emotional sphere of junior schoolchildren: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ластавчук Даяна денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf660,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.