Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левків, Я.С. | - |
dc.contributor.author | Levkiv, Ya.S. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-18T07:34:32Z | - |
dc.date.available | 2022-06-18T07:34:32Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4702 | - |
dc.description | Левків Я.С. Особливості роботи психолога з обдарованими підлітками: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ярослав Степанович Левків. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 56 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Робота присвячена проблемі особливостей роботи психолога з обдарованими підлітками. Розкрито змістову складову психологічного феномену «обдарованість». Проаналізовано системно-інтегрований підхід у роботі психолога з обдарованими підлітками. Емпірично досліджено особливості розвитку творчих здібностей підлітків, встановлено значущий зв'язок з особливостями соціальної ситуації підлітка в сім’ї. Здійснено теоретичний аналіз підходів до підвищення рівня психологічної просвіти батьків обдарованих підлітків. Обґрунтовано особливості психологічного супроводу дитячо-батьківських відносин родин, де виховується обдарована дитина, розроблено рекомендації для батьків. The work is devoted to the problem of the peculiarities of the psychologist's work with gifted adolescents. The semantic component of the psychological phenomenon "giftedness" is revealed. The system-integrated approach in the work of a psychologist with gifted adolescents is analyzed. The peculiarities of the development of creative abilities of adolescents have been empirically studied, a significant connection has been established with the peculiarities of the social situation of adolescents in the family. Theoretical analysis of approaches to improving the level of psychological education of parents of gifted adolescents. The peculiarities of psychological support of child-parent relations of families where a gifted child is brought up are substantiated, recommendations for parents are developed. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | психолог | uk_UA |
dc.subject | системно-інтегрований підхід | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | abilities | uk_UA |
dc.subject | talents | uk_UA |
dc.subject | teenagers | uk_UA |
dc.subject | psychologist | uk_UA |
dc.subject | system-integrated approach | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи психолога з обдарованими підлітками: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of the psychologist's work with gifted adolescents: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Левків Ярослав денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf | 984,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.