Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛучка, Т.М.-
dc.contributor.authorLuchka, T.M.-
dc.date.accessioned2022-06-22T04:41:41Z-
dc.date.available2022-06-22T04:41:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4706-
dc.descriptionЛучка Т.М. Формування зрілої особистості в кризових умовах життя: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Миронівна Лучка. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 102 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному досліджені формування зрілої особистості в кризових умовах життя. Першому розділі проаналізовано в працях українських та зарубіжних дослідників поняття та особистісні риси «зрілісної особистості» та розглянуто динаміку формування зрілісної особистості в кризових умовах життя. Другому розділі описано результати емпіричного дослідження з’ясовано рівень розвитку особистісної зрілості в молоді, виявлено взаємозв’язки між рисами особистості та вибором стратегій подолання стресу й порівняно їх між двома віковими групами. Встановлено 6-сть латентних факторів за допомогою факторної структури: «гнучкість», «конгруентність», «проникливість», «знання», «креативність», «контактність».Personality is a psychological construction for which there is a great variety of definitions, but all point as constitutive elements to a set of immanent, stable qualities and characteristics of personality, which are called traits and manifested through behavior. The first section analyzes the concepts and personality traits of «adult personality» in the works of Ukrainian and foreign researchers and considers the dynamics of the formation of adult personality in crisis living conditions. The second section describes the results of an empirical study, clarifies the level of development of personal maturity in youth, identifies the relationship between personality traits and the choice of strategies for coping with stress and compares them between the two age groups. Six latent factors have been identified using a factor structure: «flexibility», «congruence», «insight», «knowledge», «creativity», «contact».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectособистісна зрілістьuk_UA
dc.subjectформування особистостіuk_UA
dc.subjectдинаміка особистостіuk_UA
dc.subjectкризові умови життяuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectpersonal maturityuk_UA
dc.subjectpersonality formationuk_UA
dc.subjectpersonality dynamicsuk_UA
dc.subjectcrisis living conditionsuk_UA
dc.subjectyouthuk_UA
dc.titleФормування зрілої особистості в кризових умовах життя: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a mature personality in crisis living conditions: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.