Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4720
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономаренко, О.М. | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, O.M. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-22T11:56:58Z | - |
dc.date.available | 2022-06-22T11:56:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4720 | - |
dc.description | Пономаренко О. Професійно-психологічні особливості формування соціально-психологічного клімату в педагогічному середовищі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Олександра Пономаренко . - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 88 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В дипломній роботі встановлено, що соціально-психологічний клімат є складним багатокомпонентним феноменом функціонування організації через контекст соціально-культурних умов, особливостей за професійно-рольовими функціями та особистісними характеристиками її членів. Клімат закладу освіти формується через міжособистісну взаємодією, певні організаційно-психологічні, професійно-психологічні та матеріально-технічні особливості, зі значним впливом зовнішнього професійного та регіонального середовища. Сприятливий клімат розвиває професійну групу до рівня колективу. Соціально-психологічний клімат має два рівня, а саме динамічний (настрій кожного дня), соціально – психологічний (стійкі взаємовідношення, відношення до праці та менеджерів). Встановлено соціально-психологічних чинники, що сприяють формуванню позитивного клімату, а саме можливість викладати, навчати з того предмету, який до вподоби; можливість спілкуватися з приємними людьми (колегами); усвідомлення суспільної користі педагогічної праці; взаємна повага між колегами; гуманне ставлення до колег; при критиці, намагаються не принизити, а допомогти (усунути недоліки); намагання бачити тільки позитивне в особистості учня, навчанні, поведінці; доволі часте заохочення; намагання не обманювати дітей, дотримуватись даного слова; намагання вивчати і поділяти інтереси учнів; справедливе оцінювання навчання дітей; директор об´єктивно оцінює роботу викладача, не залишає поза увагою її позитивні риси; керівник тактовний, привітний у спілкуванні; творче ставлення до праці. In the thesis it is established that the socio-psychological climate is a complex multicomponent phenomenon of the organization through the context of socio-cultural conditions, features of professional role functions and personal characteristics of its members. The climate of the educational institution is formed through interpersonal interaction, certain organizational-psychological, professional-psychological and material-technical features, with a significant influence of the external professional and regional environment. Favorable climate develops the professional group to the level of the team. Socio-psychological climate has two levels, namely dynamic (mood every day), socio - psychological (stable relationships, attitudes towards work and managers). Socio-psychological factors that contribute to the formation of a positive climate, namely the ability to teach, teach in the subject that you like; opportunity to communicate with nice people (colleagues); awareness of the public benefit of pedagogical work; mutual respect between colleagues; humane treatment of colleagues; when criticizing, try not to humiliate, but to help (eliminate shortcomings); trying to see only the positive in the student's personality, learning, behavior; quite frequent encouragement; trying not to deceive children, to keep this word; efforts to study and share students' interests; fair assessment of children's learning; the director objectively evaluates the work of the teacher, does not ignore its positive features; tactful leader, friendly in communication; creative attitude to work. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | педагогічне середовище | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний клімат | uk_UA |
dc.subject | професійно-психологічні фактори | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | pedagogical environment | uk_UA |
dc.subject | socio-psychological climate | uk_UA |
dc.subject | professional-psychological factors | uk_UA |
dc.subject | formation | uk_UA |
dc.title | Професійно-психологічні особливості формування соціально-психологічного клімату в педагогічному середовищі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Professional and psychological features of the formation of socio-psychological climate in the pedagogical environment: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пономаренко Олександра денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf | 829,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.