Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4940
Назва: | Research of readiness of teachers of rural secondary schools for innovations (Web of Science) |
Інші назви: | Дослідження готовності вчителів сільських загальноосвітніх навчальних закладів до інновацій (Web of Science) |
Автори: | Popovych, I. ORCID ID: 0000-0002-1663-111X Semenov, O. ORCID ID: 0000-0002-3839-4725 Semenova, N. ORCID ID: 0000-0002-5247-7439 Zavatska, N.Ye. ORCID ID: 0000-0001-8148-0998 Ковальчук, З.Я. Kovalchuk, Z.Ya. ORCID ID: 0000-0002-2355-2129 Zavatskyi, Yu.A. ORCID ID: 0000-0003-1860-9503 |
Ключові слова: | освітній процес оздоровлення освітні інновації інноватика модернізація освіти educational process health improvement educational innovations innovation modernization of education |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Amazonia Investiga |
Серія/номер: | ;11/54 |
Короткий огляд (реферат): | Мета – встановити взаємозалежність ключових параметрів та побудувати факторну структуру готовності педагогів до реформування та впровадження інноваційних технологій у сільській загальноосвітній школі. Методи дослідження: факторний аналіз ANOVA з метою зменшення співрозмірності чинників, стандартні валідні та надійні психодіагностичні методи, статистичні коефіцієнти достовірності. Результати. У факторній структурі відображено такі основні фактори (73.92%). Встановлено, що основними є “MARI” (F1) (52.56%) та “CRI” (F2) (9.28%), які взаємопов’язані з “SLRI” (F3) (p≤.01) та “PRI”(F4) (p≤.01). Висновки. Встановлено, що отримані результати дають об’єктивне розуміння предмету дослідження та його детермінант. Встановлені наукові факти та обґрунтування отриманих результатів складає зміст для програми модернізації освіти на селі. Зазначено, що результати дозволять операціоналізувати освітньо-професійну підготовку майбутніх спеціалістів з метою їх готовності до модернізації навчання та викладання. The purpose is to establish the interdependence of key parameters and construct a factor structure of teachers’ readiness to reform and deploy innovative technologies in rural secondary schools. Research methods: ANOVA factor analysis with reduction of factor proportions, standard valid and reliable psychodiagnostics methods, statistical reliability coefficients. Results. The factor structure ensures the following main factors (73.92%). It has been found that the main are “MARI” (F1) (52.56%) and “CRI” (F2) (9.28%), which are interconnected with “SLRI” (F3) (p≤.01) and F4 “PRI” (F4) (p≤.01). Conclusions. It has been stated that the obtained scientific facts give an objective understanding of the subject of research and its determinants. The curriculum for the initiative to modernize education in rural areas is composed of established scientific facts and argumentation of the results obtained. It was noted that results will allow to operationalize the educational and professional training of future specialists in order to prepare them for modernization of training and teaching. |
Опис: | Popovych I. Research of readiness of teachers of rural secondary schools for innovations / Ihor Popovych, Oleksandr Semenov, Nataliia Semenova, Nataliia Zavatska, Zoriana Kovalchuk, Yurii Zavatskyi // Amazonia Investiga. - 2022. - Volume 11. - Issue 54. - Pp. 84-93. - https://doi.org/10.34069/AI/2022.54.06.9 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4940 |
ISSN: | 2322-6307 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ковальчук стаття.pdf | 344,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.