Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLiakhova, N.-
dc.contributor.authorPeng, C.-
dc.contributor.authorКотов, С.М.-
dc.contributor.authorKotov, S.M.-
dc.contributor.authorAfanasiev, F.V.-
dc.contributor.authorSirenko, V.H.-
dc.contributor.authorVasylchuk, H.V.-
dc.contributor.authorSamolenko, T.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-0503-9935-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-1301-8288-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-9933-4323-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3291-3202-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5612-9079-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5817-2820-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-4102-6322-
dc.date.accessioned2022-09-27T11:59:36Z-
dc.date.available2022-09-27T11:59:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4946-
dc.descriptionLiakhova N. Individual rate of motor activity as a criterion for assessment of students’ physical health / Nataliia Liakhova, Cheng Peng, Sergii M. Kotov, Andrii V. Afanasiev, Vladyslav H. Sirenko, Hryhorii V. Vasylchuk, Tetiana V. Samolenko // Acta Balneologica. - 2022. - T. LXIV. - № 3 (169). - С. 252-257.uk_UA
dc.description.abstractМета - розробити методику визначення індивідуальної норми рухової активності студентів у процесі фізичного виховання на основі показників їх фізичного стану. Матеріал і методи: Дослідження проводилось у 2019-2022 рр. у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна). У дослідженні взяли участь 82 студенти 1 курсу віком від 17 до 19 років (38 – студенти, 44 – студентки). Методи дослідження: аналіз і узагальнення літератури, концептуально-порівняльний та структурно-системний аналіз, моделювання, антропометрія та фізіометрія, педагогічне тестування, експеримент, методи математичної статистики. Результати: Виявлено низький існуючий рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості студентів, як чоловіків, так і жінок, що пов’язано з їх низькою руховою активністю та пасивним способом життя. Встановлено взаємозв’язок між показниками фізичного стану студентів та їх руховою активністю, найтісніший зв'язок рухової активності виявлено з показниками індексу Руф’є. Розроблено регресійні рівняння, які становлять зміст методики визначення індивідуальної норми рухової активності студентів у процесі фізичного виховання. Висновки: Отримані результати свідчать про необхідність широкого впровадження методики визначення індивідуальної норми рухової активності студентів на основі показників їх фізичного стану у процес фізичного виховання студентів закладів вищої освіти. Це дозволить студентам отримувати інформацію про належний рівень фізичного стану відповідно до їх показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та щоденної рухової активності. Aim: To develop a methodology for determining the individual rate of motor activity of students in the process of physical education on the basis of indicators of their physical well-being. materials and methods: The research involved 82 frst year students aged from 17 to 19 (38 – male students, 44 – female students). Research methods: analysis and generalization of literature, modelling, anthropometry and physiometry, pedagogical testing, experiment, methods of mathematical statistics. Results: Low existing level of physical development and physical ftness of students both male and female was revealed due to their low motor activity and passive lifestyle. The relationship between the indicators of students’ physical well-being and their motor activity were established, the closest connection of motor activity was revealed with the indicators of the Rufer index. Regression equations were developed, which are the content of the methodology for determining the individual rate of motor activity of students in the process of their physical education. Conclusions: The obtained results testify to the need for wide introduction of the methodology for determining the individual rate of motor activity of students on the basis of indicators of their physical well-being in the process of physical education. This will allow students to receive information about the appropriate level of physical well-being in accordance with their indicators of physical development, physical ftness and daily motor activity.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherActa Balneologicauk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectіндивідуальна нормаuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфізичний станuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectindividual rateuk_UA
dc.subjectmotor activityuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectphysical well-beinguk_UA
dc.subjecthealthuk_UA
dc.subjectstawka indywidualnauk_UA
dc.subjectaktywność ruchowauk_UA
dc.subjectstudenciuk_UA
dc.subjectsamopoczucie fzyczneuk_UA
dc.subjectzdrowieuk_UA
dc.titleIndividual rate of motor activity as a criterion for assessment of students’ physical health (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeІндивідуальна норма рухової активності як критерій оцінки фізичного здоров’я студентів (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeIndywidualny wskaźnik aktywności ruchowej jako kryterium oceny zdrowia fizycznego studentów (Web of Science)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котов ABal_2022_3 (1).pdf850,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.