Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5031
Назва: Критерії оцінювання знань з іноземної мови
Інші назви: Criteria for evaluating knowledge of a foreign language
Автори: Волошина, В.В.
Voloshyna, V.V.
Ключові слова: оцінювання навчальних досягнень
іноземна мова
формальні та неформальні завдання
performance assessment
foreign language
formal and informal tasks
Дата публікації: 2022
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі оцінювання навчальних досягнень із іноземної мови здобувачів вищої освіти. Автор статті наводить приклади формального та неформального оцінювання рівня володіння іноземною мовою здобувачами вищої освіти та розглядає переваги та недоліки використання таких видів оцінювання. The article deal with the problem of evaluating educational achievements in a foreign language of students of higher education. The author of the article gives examples of formal and informal assessment of the level of foreign language proficiency of students of higher education and considers the advantages and disadvantages of using such types of assessment.
Опис: Волошина В. Критерії оцінювання знань з іноземної мови / Валентина Волошина // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 34-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5031
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (4).pdf718,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.