Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловач, Т.М.-
dc.contributor.authorHolovach, T.M.-
dc.date.accessioned2022-11-21T13:08:13Z-
dc.date.available2022-11-21T13:08:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5033-
dc.descriptionГоловач Т. Міжкультурна іншомовна комунікативна компетенція: проблеми формування / Тетяна Головач // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 52-58.uk_UA
dc.description.abstractУ статті, на основі аналізу наявних досліджень, розглянуто основні підходи до трактування поняття “міжкультурна комунікація”. Обґрунтовано головні етапи реалізації методики формування міжкультурної комунікативної компетенції у здобувачів вищої освіти немовних закладів вищої освіти. Аргументовано, що з посиленням ролі іноземних мов в житті сучасного суспільства зростає потреба у фахівцях, здатних ефективно здійснювати процес міжкультурної комунікації, що передбачає формування не лише мовної, але і когнітивної свідомості здобувачів вищої освіти. Для забезпечення позитивної мотивації здобувачів вищої освіти до оволодіння міжкультурною компетенцією досліджено методики формування міжкультурної компетенції. Вмотивовано, що розвиток міжнародної співпраці в різних сферах науки, культури та бізнесу передбачає активне спілкування фахівців з різних країн світу. Саме тому навчання іншомовному спілкуванню здобувачів вищої освіти у немовному закладі вищої освіти повинне включати в себе комунікативну, інтерактивну та перцептивну сторони. The article, based on the analysis of available research, presents main approaches to the understanding of the notion of “intercultural communication”. The main stages of the implementation of the methodology for the formation of intercultural communicative competence among applicants for higher education in non-linguistic institutions of higher education are substantiated. It is indicated that with the strengthening of the role of foreign languages in the life of modern society, there is a growing need for specialists who are able to effectively carry out the process of intercultural communication, which involves the formation of not only linguistic, but also cognitive consciousness of applicants for higher education. To ensure positive motivation of applicants for higher education to master intercultural competence, the methods of forming intercultural competence have been studied. It is pointed out that the development of international cooperation in various fields of science, culture and business involves active communication of specialists from around the world. Therefore, teaching foreign language communication to applicants for higher education in a non-linguistic institution of higher education should include a communicative, interactive and perceptual side.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectміжкультурна компетенціяuk_UA
dc.subjectміжкультурна іншомовна компетенціяuk_UA
dc.subjectметодика формування міжкультурної комунікативної компетенціїuk_UA
dc.subjectintercultural communicationuk_UA
dc.subjectintercultural competenceuk_UA
dc.subjectintercultural foreign language competenceuk_UA
dc.subjectmethods of formation of intercultural communicative competenceuk_UA
dc.titleМіжкультурна іншомовна комунікативна компетенція: проблеми формуванняuk_UA
dc.title.alternativeIntercultural foreign language communicative competence: problems of formationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (6).pdf704,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.