Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлак, О.С.-
dc.contributor.authorKlak, O.S.-
dc.date.accessioned2022-11-21T13:22:55Z-
dc.date.available2022-11-21T13:22:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5037-
dc.descriptionКлак О. Інноваційні форми та методи навчання української мови за професійним спрямуванням / Оксана Клак // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 81-90.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто інноваційні форми та методи викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» в умовах як традиційної організації освітнього процесу, так і в умовах дистанційного та змішаного навчання. Зокрема акцентовано увагу на таких формах інтерактивної роботи, як тренінги, воркшопи, вебінари, тьюторські заняття, панельні дискусії, з’ясовано специфіку кожної з них та роль у формуванні мовнокомунікативної професійної компетенції здобувачів вищої освіти. У роботі проаналізовано й деякі новітні методи (прийоми), які використовують під час проведення занять з української мови за професійним спрямуванням: рольові та ділові ігри, мозковий штурм, кейс-метод, скафолдинг, фішбоун, метод кластерів та ментальних карт тощо. Визначено, що такі форми й методи роботи, які ґрунтуються на партнерських відносинах між викладачем і студентами, допомагають формувати у здобувачів вищої освіти фахові уміння й навички, розвивати їхній творчий потенціал, інтелектуальні здібності, активізують самостійну роботу, дають змогу поєднати теоретичні знання й практичні навички поведінки в майбутній професійній діяльності, удосконалювати мовнокомунікативну компетенцію. The article examines innovative forms and methods of teaching the discipline "Ukrainian language for professional purposes" in the conditions of both the traditional educational process organization and the distance or mixed learning. In particular, attention is focused on such forms of interactive work as trainings, workshops, webinars, tutoring classes, panel discussions, the specifics of each of them and their role in the formation of linguistic and communicative professional competence of students are clarified. The work also analyzes some of the latest methods (techniques) used during Ukrainian language classes for professional purposes: role-playing and business games, brainstorming, case method, scaffolding, fishbone, method of clusters and mental maps, etc. It was determined that such forms and methods of work, which are based on partnership relations between the teacher and students, help to form professional skills and abilities in higher education students, develop their creative potential, intellectual abilities, activate independent work, make it possible to combine theoretical knowledge and practical skills behavior in future professional activities, improve their linguistic and communicative competence.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectукраїнська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectінноваційні форми навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectмовнокомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectukrainian language for professional purposesuk_UA
dc.subjectinnovative forms of learninguk_UA
dc.subjectinteractive learning methodsuk_UA
dc.subjectlinguistic and communicative competenceuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.titleІнноваційні форми та методи навчання української мови за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.title.alternativeInnovative forms and methods of learning the ukrainian language for professional purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (10).pdf712,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.