Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.date.accessioned2022-11-22T12:02:03Z-
dc.date.available2022-11-22T12:02:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5039-
dc.descriptionKuzo L. Online learning as an attractive alternative to the traditional learning / Liubov Kuzo // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 96-104.uk_UA
dc.description.abstractТехнологія дистанційного навчання базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та створює за допомогою сучасних телекомунікацій інформаційне освітнє середовище для постачання навчального матеріалу та спілкування. Дистанційне навчання має низку переваг перед іншими формами навчання. Так, практично не виходячи з дому чи не покидаючи свого робочого місця, можна підтримувати регулярний контакт з викладачем за допомогою телекомунікаційних технологій, у тому числі відеозв’язку, та одержувати структурований навчальний матеріал, представлений в електронному вигляді. Технології дистанційного навчання складаються з педагогічних та інформаційних технологій. Дистанційне навчання надає здобувачам вищої освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає абсолютно нові можливості для творчого самовираження, знаходження та закріплення різних професійних навичок, а викладачам в свою чергу дозволяє реалізовувати абсолютно нові форми і методи навчання із застосування концептуального і математичного моделювання явищ і процесів. Розвиток дистанційного навчання буде продовжуватися і вдосконалюватися із розвитком інтернет-технологій і вдосконалення методів дистанційного навчання. Важко переоцінити вплив онлайн-навчання на академічну успішність і досягнення студентів, оскільки воно може принести учням багато користі, включно з підвищенням їх самостійності в навчанні та участі в навчальному процесі. Це хороший досвід для перехідної підготовки студентів до продовження навчання в коледжі та пошуку роботи. Студенти більше залучені до навчального процесу, ніж до традиційного викладання, і досвід онлайн-навчання показав, що дидактичний стиль викладання більше не є ефективним. Вчителі більше не розглядаються як єдине джерело інформації, а як фасилітатор навчання, а онлайннавчання з різних джерел Інтернету як їхнє основне джерело інформації. Студенти навчилися брати на себе відповідальність, брати участь в оцінюванні та персоналізації процесу навчання. Онлайн-навчання також допомогло подолати часові та просторові обмеження, пов’язані з конвенційним навчальним процесом, і допомогло студентам ефективно повідомити свої висновки та поділитися своїми ідеями зі своїми однолітками на місцевому та глобальному рівнях. Відповідна педагогіка та відповідний зміст є найважливішими джерелами навчальної мотивації учнів. Нарешті, онлайн-навчання має величезні навчальні можливості та чудову організаційну культуру. Університети безперечно використовуватимуть багато уроків вимушеного онлайн-навчання, щоб скоригувати зміст навчальної програми, методи навчання/проведення уроків та інструменти оцінювання. The impact of e-learning on students’ academic performance and achievements is difficult to overestimate, as it can benefit students in many ways, including enhancing and maximizing their learning independence and classroom participation. It is a good experience for students’ transitional preparation to pursue college education and seek employment. Students are more engaged in the learning process than in conventional teaching, and online learning experience has revealed that didactic teaching style is no longer effective. Teachers are no longer regarded as the only source of information, but as learning facilitator and online learning from different internet sources as their main source of information. Students learnt to assume their responsibilities, contribute to course design assessment and learning process personalization. Online learning also helped overcome time and space constraints imposed by the convention learning process and helped students to effectively communicate their findings and share their ideas with their peers locally and globally. The introduction of a new technology such as the online learning will undoubtedly have more impact on the learning outcomes only if we reconsider the delivery mode, content redesign, new assessment system. A suitable pedagogy and an appropriate content are the most important sources of students’ learning motivation. Finally, e-learning has a bright future, tremendous learning potentialities and excellent organizational culture. Universities will incontrovertibly use many of the lessons learned during this pandemic lockdown period of this forced online teaching to adjust curriculum contents, teaching methods/lesson delivery, and assessment tools.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectмережеві можливостіuk_UA
dc.subjectтрадиційне навчанняuk_UA
dc.subjectгнучкістьuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectвикликuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectpandemic lockdownuk_UA
dc.subjectnetworking opportunitiesuk_UA
dc.subjecttraditional learninguk_UA
dc.subjectflexibilityuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectchallengeuk_UA
dc.titleOnline learning as an attractive alternative to the traditional learninguk_UA
dc.title.alternativeОнлайн навчання як приваблива альтернатива традиційному навчаннюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (12).pdf712,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.