Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5053
Назва: Соціально-психологічні чинники кібербулінгу у підлітковому середовищі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Socio-psychological factors of cyberbullying in adolescence: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Клуб, К.
Klub, K.
Ключові слова: кібербулінг
харасмент
шахрайство
підлітки
деструктивний вплив
медіакультура
медіаграмотність
couberbullying
harassment
fraud
adolescents
destructive influence
media culture
media literacy
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розкриттю соціально-психологічних чинників кібербулінгу в підлітковому середовищі. Авторка зазначає, що кібербулінг є різновидом булінгу в них є спільні та відмінні ознаки. До спільних рис відносять систематичність, усвідомленість, цілеспрямованість, спланованість. Відмінності ж зумовлюються анонімністю кривдника, його вмінням користуватися інформаційними технологіями, можливістю перебувати в мережі цілодобово, залучення великої кількості аудиторії та велика ймовірність відсутності зворотнього зв’язку. Основні причини кібербулінгу є досить різноманітні та складні та поділяються на персональні, які є досить суб’єктивними, та соціальні, що є об’єктивними. Персональні чинники є найбільш популярні, вони впливають на зародження булінгової (агресивної) поведінки в цілому, в тому числі і з застосуванням інформаційних технологій. Робота носить теоретико-емпіричний характер. Експериментально доведено, що агресивних підлітків відрізняє специфічний набір таких психологічних особливостей: інтелектуальні особистісні особливості (ригідність і дезорганізованість мислення, консерватизм у поглядах); особливості емоційно-вольової сфери (емоційна нестійкість, безвідповідальність щодо соціальних норм, надмірна самовпевненість, внутрішня конфліктність); особливості міжособистісної взаємодії (експресивність, підвищена схильність до ризику, егоцентричність, безтактність і прямолінійність). Усі ці якості прямо впливають на формування кібербулінгових стратегій поведінки. Авторка також розробила заняття з метою превентивної роботи в школі щодо усунення насильства серед підлітків. The work is devoted to revealing the socio-psychological factors of cyberbullying in the adolescent environment. The author notes that cyberbullying is a type of bullying that has common and distinctive features. Common features include systematicity, awareness, purposefulness, planning. The differences are due to the anonymity of the offender, his ability to use information technologies, the ability to be online around the clock, the involvement of a large audience and the high probability of no feedback. The main causes of cyberbullying are quite diverse and complex and are divided into personal, which are quite subjective, and social, which are objective. Personal factors are the most popular, they influence the emergence of bullying (aggressive) behavior in general, including the use of information technologies. The work is theoretical and empirical in nature. It has been experimentally proven that aggressive teenagers are distinguished by a specific set of the following psychological features: intellectual personality features (rigidity and disorganized thinking, conservatism in views); features of the emotional-volitional sphere (emotional instability, irresponsibility regarding social norms, excessive self-confidence, internal conflict); features of interpersonal interaction (expressiveness, increased propensity to risk, self-centeredness, tactlessness and straightforwardness). All these qualities directly affect the formation of cyberbullying behavior strategies. The author also developed classes aimed at preventive work at school to eliminate violence among teenagers.
Опис: Клуб К. Соціально-психологічні чинники кібербулінгу у підлітковому середовищі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Клуб. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 46 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5053
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клуб Катерина.pdf588,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.