Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.date.accessioned2023-04-19T10:42:57Z-
dc.date.available2023-04-19T10:42:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5414-
dc.descriptionКузьо Л. І. Теоретико-методичні засади дослідження параметрів часової перспективи та рівнів мотивації вивчення студентами англійської мови / Л. І. Кузьо // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 30. - С. 337-348.uk_UA
dc.description.abstractВизначено часову перспективу як один із важливих факторів мотивації поведінки суб’єкта. Наголошено, що специфічність та особливість подій, що знаходяться в основі часової перспективи студента, визначають її зміст, впливають на активність та ініціативність суб’єкта учбового процесу, формують у нього почуття задоволеності навчанням та усвідомлення ним особистісної значущості від результатів здобуття нових знань. Проаналізовано близькі за змістом терміни: життєві цілі, життєві плани, уявлення про майбутнє, прогностична здатність, часова орієнтація, часова перспектива, часова транспектива. Виділено мотиваційні об’єкти, які відображають окремі аспекти особистості самого суб’єкта; дії і прагнення суб’єкта, спрямовані на саморозвиток, самореалізацію в учбовій діяльності та професії; прагнення до активності в цілому, в учбовій і професійній діяльності, зокрема. Зроблено висновок, що наявність часової перспективи та визначеність у професійних планах суттєвим чином змінюють ставлення суб’єкта до навчальних завдань, поглиблюючи рівень його мотивації. Досліджено параметри часової перспективи: змістові особливості, віддаленість, тривалість, насиченість розподілу об’єктів у різні періоди, рівень реалістичності, оптимістичності, чіткості, яскравості, визначеності уявлень цих об’єктів суб’єктом. Виокремлено рівні мотивації вивчення англійської мови, що відображені в кількісних показниках мотивів учбової діяльності, у здійсненні вибору професії, яка передбачає різний рівень вивчення англійської мови та в обсязі засвоєння студентами вказаної дисципліни. Встановлено, що в досліджуваних студентів представленість різних категорій мотиваційних об’єктів їх часової перспективи є нерівномірною. Найбільшою є кількість тих із них, які співвідносяться із прагненнями суб’єкта до самореалізації. Переважають ті категорії мотиваційних об’єктів часової перспективи, що відносяться до прагнень самореалізації та саморозвитку. The author defines temporal perspective as one of the most important factors motivating subject’s behavior. It is stressed that the particularity of the events that are in a timeline of student’s perspective determine its content, influence the activity and initiative of the subject’s educational process, form a sense of satisfaction with the training and awareness of its personal significance of the results of the acquired new knowledge. The terms that are close within the meaning are analyzed: life goals, life plans, ideas about the future, predictive ability, time orientation, temporal perspective, time transpective. The following items are distinguished: motivational objects that represent certain aspects of the subject’s personality; the action and the desire of the subject aimed at self-development, self-realization in the educational activity and in the profession; the desire for activity in general, in the educational and professional activities. The options of studying educational activity motivation are pointed out: internal and external, immediate motives, implied motives, and the motives of achievement. In case of a long time perspective more successful in its implementation are the subjects with the motivation of achievement than with the motivation to avoid mishaps. The options of temporal perspective are researched: content features, duration, remoteness, the level of realism, clarity, brightness. It is settled that the representation of the various categories of the motivational objects of their temporal perspective is uneven. In particular, a number of those of them that are correlated with the tenacity of a subject to self-realization is the biggest. In the studied groups of students absolutely dominated is the category of motivational objects of temporal perspective that relate to the aspirations of personal self-realization and self-development.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПроблеми сучасної психологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;30-
dc.subjectчасова перспективаuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectмотиваційні об’єктиuk_UA
dc.subjectрівень мотиваціїuk_UA
dc.subjectзмістові особливостіuk_UA
dc.subjectнасиченістьuk_UA
dc.subjectвіддаленістьuk_UA
dc.subjectтривалістьuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectучбова діяльністьuk_UA
dc.subjecttemporal perspectiveuk_UA
dc.subjectoptionsuk_UA
dc.subjectmotivational objectsuk_UA
dc.subjectlevel of motivationuk_UA
dc.subjectcontent featuresuk_UA
dc.subjectsaturationuk_UA
dc.subjectremotenessuk_UA
dc.subjectdurationuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні засади дослідження параметрів часової перспективи та рівнів мотивації вивчення студентами англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological bases for the research of the parameters of temporal perspective and levels of English learning motivationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьо Pspl_2015_30_30.pdf281,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.