Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5435
Назва: Робота майбутніх бакалаврів юридичного фаху над професійно спрямованою іношомовною лексикою для розвитку навичок усного мовлення
Інші назви: Work of future bachelors of legal speciality on professionally oriented foreign lexis for developing the skills of oral speech
Автори: Зеленська, О.П.
Zelenska, O.P.
Ключові слова: професійно спрямована іншомовна лексика
усне мовлення
вправи ситуативного характеру
студент
курсант
юридичний фах
professionally oriented vocabulary
oral speech
situational exercises
student
cadet
legal speciality
Дата публікації: 2016
Видавництво: Педагогічний альманах
Серія/номер: ;29
Короткий огляд (реферат): Застосування ситуативних вправ для навчання іншомовної професійно спрямованої лексики, що використовується в усному мовленні, сприяє оптимізації цього процесу. Важливо, щоб лексичні вправи були побудовані за тематичним, ситуативним принципом, а отже були націлені на мовленнєві вправи за певною темою відповідної ситуації. Ця ситуація пов’язана з навколишнім середовищем, у якому знаходяться студенти чи курсанти, з їх майбутньою професією і відповідає освітнім і виховним завданням, що має курс іноземної мови для бакалаврів. Вправи організовані в певній послідовності, ураховують специфіку професійної лексики і сприяють реалізації мети навчання – практичному оволодінню майбутніми фахівцями іноземною професійно спрямованою мовою. The approach to teaching foreign professionally oriented lexis to the bachelors of the legal speciality that is used in oral speech helps to optimize this process. The professional language needs determine the necessity of learning a certain quantity of terminological lexis that satisfies each concrete situation of professional communication. It is important that the lexical exercises should be compiled according to the thematic, situational principle; consequently they should be aimed at the speech exercises pertaining to a certain topic of the corresponding situation. This situation is connected with the environment, in which the students and cadets live, with their future profession and corresponds to the educational tasks that the course of a foreign language for bachelors has. Besides, this is a situation, which is a stimulus for using the learned material in oral speech by the students and cadets, because they must mobilize the material for fulfilling the given tasks. Such an approach makes it possible to vary the sentences by means of diversifying the word combinations, and also makes the students and cadets use all their possibilities of expression according to the content of this or that topic, and contributes to forming the abilities of choosing the best variant of the language material according to the concrete situation. All this helps to train future specialists who will be able to adapt anywhere in the world in any sphere of economy, education, culture, etc. The course of a foreign language at the higher educational establishment is aimed at acquiring by the students and cadets certain skills and habits of conducting professional and interpersonal communication.
Опис: Зеленська О. П. Робота майбутніх бакалаврів юридичного фаху над професійно спрямованою іношомовною лексикою для розвитку навичок усного мовлення / Зеленська О. П. // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 75-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5435
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленська 308291.pdf685,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.