Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5449
Назва: Значення аудіювання в навчанні іноземної мови здобувачів вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантів
Інші назви: The importance of listening comprehension in foreign language learning of students taking the non-linguistic master's course and post-graduates
Автори: Зеленська, О.П.
Zelenska, O.P.
Ключові слова: аудіювання
здобувач вищої освіти
немовна магістратура
аспірант
іноземна мова
комунікативна компетенція
мовлення
мовленнєва діяльність
listening comprehension
student
post-graduates
non-linguistic master's course
foreign language
communicative competence
speech
speech activity
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи
Серія/номер: Педагогічні науки: реалії та перспективи;60
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються значення іноземної мови для формування сучасного фахівця, важливість аудіювання як одного з видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання іноземної мови здобувачами вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантами, зокрема значення аудіювання для сприйняття, розуміння та активної переробки інформації, для розвитку мислення, інтелектуальних здібностей майбутніх магістрів та аспірантів, для формування їх навичок та вмінь обробляти інформацію, аналізувати, синтезувати, узагальнювати, робити висновки. Аудіювання є основою комунікативної компетенції, оскільки воно забезпечує слухове залучення до спілкування і дає змогу тим, хто навчається, взаємодіяти та спілкуватися, а тому навчання мови значною мірою залежить від цього процесу. Виділяються та описуються характерні особливості процесу аудіювання. Певна увага приділяється аналізу труднощів, які виникають під час аудіювання, їх подоланню, цілям та видам аудіювання, добору матеріалів для аудіювання на цьому етапі навчання іноземної мови. The article considers the importance of a foreign language for the formation of a modern specialist, the importance of listening as one of the types of speech activity in the process of learning a foreign language by students of higher education in a non-linguistic master's degree and postgraduate students, in particular, the importance of listening for perception, understanding and active processing of information, for the development of thinking, intellectual abilities of future master's and postgraduate students, for the formation of their skills and abilities to process information, analyze, synthesize, generalize, draw conclusions. Listening is the foundation of communicative competence because it provides auditory engagement in communication and enables learners to interact and communicate, and therefore language learning is largely dependent on this process. Characteristic features of the listening process are highlighted and described. Some attention is paid to the analysis of difficulties that arise during listening, their overcoming, the goals and types of listening, the selection of materials for listening at this stage of learning a foreign language.
Опис: Зеленська О.П. Значення аудіювання в навчанні іноземної мови здобувачів вищої освіти в немовній магістратурі та аспірантів / Зеленська О.П. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 60. - С. 166-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5449
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленська Zelenska O. P..pdf189,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.