Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5588-171X-
dc.date.accessioned2023-05-01T13:05:11Z-
dc.date.available2023-05-01T13:05:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5530-
dc.descriptionZapotichna R. Self-assessment as the additional English language learning tool / Roksolana Zapotichna // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Серія: Педагогіка. - 2023. - Вип. 60. - Том 2. - С. 184-189.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості організації самоконтролю у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти. У статті розглядається класифікація інструментів самоконтролю, яка базується на тому, хто розробляє зміст та критерії оцінювання завдань (викладач або здобувач вищої освіти), а також на форматі інструментів (тести з відкритими та закритими питаннями, анкетування, опитування). Досліджено раніше опубліковані дослідження самоконтролю у контексті навчання та вивчення англійської мови і виділено переваги та недоліки самоконтролю для здобувачів вищої освіти, викладачів та вищих навчальних закладів. У статті запропоновано приклади завдань для самоконтролю, розроблених для курсантів та студентів спеціальності «Право». Крім того, стаття містить рекомендації щодо можливих напрямків подальших досліджень різних аспектів самоконтролю у контексті навчання та вивчення англійської мови, які можуть бути педагогічно значимими для практики викладання та навчання мови. Дослідження самоконтролю у контексті навчання іноземної мови вказує на те, що цей підхід може бути корисним для здобувачів вищої освіти та викладачів. Для здобувачів вищої освіти самоконтроль може бути корисним інструментом для підвищення рівня мотивації та самодисципліни. Крім того, він може допомогти здобувачам вищої освіти зосередитися на тих аспектах навчання, які потребують додаткової уваги. Для викладачів інструменти самоконтролю можуть бути корисними для підвищення ефективності навчального процесу. Вони дозволяють викладачам перенаправляти увагу здобувачів вищої освіти на ті аспекти, які потребують додаткової уваги, а також забезпечують можливість надання здобувачам вищої освіти зворотного зв’язку щодо їхніх досягнень. Однак, у статті також вказано на недоліки самоконтролю. Наприклад, наявність завдань самоконтролю не завжди гарантує, що здобувачі вищої освіти відповідатимуть на них чесно і точно. Крім того, недостатня мотивація та навички самоконтролю можуть спричинити падіння якості навчання. The present article aims to investigate the potential applications of self-assessment in the study of English language for professional purposes by economic students. The article categorizes self-assessment tools based on who designed the content and assessment criteria, and the format of the tools, including questionnaires with open-ended and close-ended questions, testing, and surveys. The literature review offers a comprehensive overview of the previous research on self-assessment in the context of teaching and learning English, highlighting its rising popularity among scholars and educators. The article discusses various aspects of self-assessment, including its connection with student-centered approaches and task-based methods. Furthermore, the study explores the advantages and disadvantages of self-assessment for students, educators, and higher education institutions. The article provides examples of self-assessment tasks that were developed for cadets and students of the «Law» specialty. These examples showcase how self-assessment can be practically applied in a professional setting to improve English language proficiency. The study concludes by offering suggestions for further research on the various facets of self-assessment in English language learning and teaching, highlighting the pedagogical implications of using self-assessment as an effective learning tool. Overall, this article highlights the potential benefits of self-assessment in the study of English language for professional purposes and provides insight into how self-assessment can be incorporated into language learning and teaching practices. The article emphasizes the importance of further research in this field to improve the effectiveness of English language instruction for professional purposes.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;60/2-
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectself-assessmentuk_UA
dc.subjectenglish language for professional purposesuk_UA
dc.subjectquestionnaireuk_UA
dc.titleSelf-assessment as the additional English language learning tooluk_UA
dc.title.alternativeСамооцінювання як допоміжний інструмент вивчення англійської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запотічна Стаття.pdf388,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.