Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТиханович, Х.М.-
dc.contributor.authorTykhanovych, Kh.M.-
dc.date.accessioned2023-06-19T08:03:13Z-
dc.date.available2023-06-19T08:03:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5697-
dc.descriptionТиханович Х. SMM в управлінні збутовою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Христина Тиханович. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2023. - 50 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі досліджено теоретичні засади SMM в управлінні збутовою діяльністю підприємства: визначено сутність, компоненти та чинники збутової діяльності, охарактеризовано види та стратегії збуту, роль маркетингу у соціальних мережах в організації та здійсненні і продажу. Другий розділ містить аналіз SMM у збутовій діяльності фермерського господарства «ЛАНАГРОЗАХІД». У ньому охарактеризовано господарську діяльність, чинники, організацію та структуру збуту ФГ «ЛАНАГРОЗАХІД». На основі теоретичних узагальнень та виконаного аналізу обґрунтовані пропозиції щодо покращення збутової діяльності ФГ «ЛАНАГРОЗАХІД» за допомогою SMM. In the first chapter, the theoretical principles of SMM in the management of the sales activity of the enterprise are studied: the essence, components and factors of the sales activity are determined, the types and strategies of sales are characterized, the role of marketing in social networks in the organization and implementation and sale. The second section contains the analysis of SMM in the sales activity of the «LANAGROZAKHID» farm. It describes the economic activity, factors, organization and sales structure of FG «LANAGROZAKHID». On the basis of theoretical generalizations and the performed analysis, substantiated proposals for improving the sales activity of FG «LANAGROZAKHID» with the help of SMM.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління збутовою діяльністюuk_UA
dc.subjectканал збутуuk_UA
dc.subjectстратегія збутуuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectsales activitiesuk_UA
dc.subjectmanagement of sales activitiesuk_UA
dc.subjectsales channeluk_UA
dc.subjectsales strategyuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.titleSMM в управлінні збутовою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeSMM in the management of sales activities of the enterprise: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Thuxanovich.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.