Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВатилик, М.М.-
dc.contributor.authorVatylyk, M.M.-
dc.date.accessioned2023-07-13T09:02:19Z-
dc.date.available2023-07-13T09:02:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5866-
dc.descriptionВатилик М. Психологічні аспекти прояву довіри в умовах воєнного часу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Мар'яна Ватилик. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 51 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розкриттю теми прояву довіри за умов воєнного часу. Структура довіри, як комплексне психологічне явища, як стверджує автор, включає поведінковий, когнітивний та афективний компоненти. У результаті проведеного авторкою емпіричного дослідження виявлено особливості довіри до людей та соціальної толерантності особистості в юнацькому віці. Аналіз результатів свідчить, що більшість показників довіри до людей в умовах військового стану визначають високий і середній рівні. Результати дослідження соціальної толерантності показали, що найбільш поширеним є середній рівень толерантності, менш поширеними є підвищений і знижений рівні толерантності. У досліджуваних автором студентів більш вираженою є толерантність, ніж довіра до людей. Також констатовано наявність статистично значущих зв’язків між довірою до людей, толерантністю та психосоціальним розвитком особистості. Визначення особливостей довіри до людей та соціальної толерантності в умовах воєнного часу як складових соціального розвитку особистості у юнацькому віці дає можливість розробити програму особистісно-орієнтованого розвитку, що забезпечує психологічні умови для вдосконалення цих якостей у юнацькому віці. The qualification work is devoted to the disclosure of the topic of the manifestation of trust under the conditions of wartime. The structure of trust, as a complex psychological phenomenon, as the author claims, includes behavioral, cognitive and affective components. As a result of the empirical research carried out by the author, the features of trust in people and social tolerance of the individual in youth were revealed. The analysis of the results shows that most indicators of trust in people in the conditions of martial law are determined by high and medium levels. The results of the study of social tolerance showed that the most common is the average level of tolerance, less common are the increased and reduced levels of tolerance. Among the students studied by the author, tolerance is more pronounced than trust in people. The presence of statistically significant relationships between trust in people, tolerance and psychosocial development of the individual was also established. Determining the features of trust in people and social tolerance in wartime conditions as components of the social development of the personality in youth makes it possible to develop a program of personality-oriented development that provides psychological conditions for improving these qualities in youth.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectвоєнний часuk_UA
dc.subjectstudents of higher educationuk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectwartimeuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти прояву довіри в умовах воєнного часу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological aspects of confidence in wartime conditions: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.