Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5906
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревак, І.О. | - |
dc.contributor.author | Revak, I.O. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-18T06:36:23Z | - |
dc.date.available | 2023-07-18T06:36:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5906 | - |
dc.description | Ревак І.О. Структурні компоненти інтелектуального потенціалу держави / І.О. Ревак // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. - 2014. - № 3. - С. 52-62. | uk_UA |
dc.description.abstract | Представлено авторський підхід до визначення внутрішньої структури інтелектуального потенціалу держави. Обґрунтовано, що інтелектуальний потенціал є комплексним структурним утворенням, що складається з освітнього, наукового, культурного та духовного компонентів. Базовою компонентою є освіта, що характеризується сукупністю систематизованих знань, умінь та навиків, набутих у результаті навчання або за допомогою самоосвіти. Наступний рівень обіймає наука, що є витвором людського розуму та секуляризованою сферою людської діяльності, що розвивається за певними законами та стає продуктивною силою національної економіки. Вищий рівень представлений культурою, що є носієм національної самосвідомості та імпульсом до виховання майбутніх поколінь на основі високоморальних та естетичних цінностей. Найвищу позицію займає духовність, яка є особливим проявом людської самоорганізації та самопізнання, а отже, і фактором нагромадження та зростання інтелектуального потенціалу держави. The article reveals author’s approach to the internal structure definition of state’s intellectual potential. The author grounds that intellectual potential is a complex structural formation consisting of educational, scientific, cultural and spiritual components. Education being a basic component is characterized as a totality of systemized knowledge, skills and abilities gained in the process of studying or self-education. Science being the next level is a creation of human mind and a secularized sphere of human activity which is developed according to certain laws and becomes a productive bearer of national self-consciousness and impulse for upbringing of next generations on the basis of moral and esthetic values. Spirituality is on the highest position and it is a particular display of self-organization and self-knowledge and thus a factor of accumulation and increasing of state’s intellectual potential. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного технологічного університету | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;3 | - |
dc.subject | інтелектуальний потенціал | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | наука | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | духовність | uk_UA |
dc.subject | intellectual potential | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | science | uk_UA |
dc.subject | culture | uk_UA |
dc.subject | spirituality | uk_UA |
dc.title | Структурні компоненти інтелектуального потенціалу держави | uk_UA |
dc.title.alternative | Structural components of state’s intellectual potential | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vcndtue_2014_3_9.pdf | 228,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.