Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтребко, З.В.-
dc.contributor.authorStrebko, Z.V.-
dc.date.accessioned2023-07-20T09:22:30Z-
dc.date.available2023-07-20T09:22:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5910-
dc.descriptionСтребко З. Особливості формування готовності до сімейного життя осіб юнацького віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Зоряна Стребко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 59 с.uk_UA
dc.description.abstractОб′єктом дослідження є психологічна готовність до шлюбу. Предметом дослідження є психічна стать, як чинник психологічної готовності до шлюбу. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та емпіричне визначення розвитку психологічної готовності до шлюбу під впливом психічної статі. У ході роботи досягнуті у повному обсязі мета та завдання дослідження. Так, у першому розділі подано теоретичне обґрунтування психологічної готовності до шлюбу. Встановлено, що готовність до шлюбу розглядається як система установок на шлюб, психологічними складовими якої є прийняття на себе нової системи обов'язків щодо свого шлюбного партнера, майбутніх дітей, розуміння прав та гідностей інших членів сімейного союзу, визнання принципів рівності у людських відносинах, прагнення до співробітництва та повсякденного спілкування, вміння пристосуватися до звичок та рис характеру іншої людини та розуміння її психічних станів, мотивація на шлюб та ставлення до вимог та обов'язків у сімейному житті. На підставі цього визначення виділено такі компоненти готовності до шлюбу: ціннісномотиваційний, емоційно-чуттєвий, інтелектуальний, вольовий. Другий, практичний розділ, присвячений емпіричному дослідженню психологічної готовності. Для цього був підібраний психодіагностичний інструментарій та проведене безпосереднє тестування здобувачів освіти. За підсумком проведеного дослідження було встановлено, що психічна стать, а саме андрогінність, взаємопов’язана із готовністю до шлюбу. Виявлено, що особи, які демонструють риси андрогінної особистості є більш мотивованими та готовими до шлюбу. Відповідно, нами були здійснені узагальнення стосовно того, що підготовка молоді до майбутнього шлюбу та сімейного життя передбачає взаємодію з батьками, викладачами, засобами масової інформації та іншими елементами суспільства. Ці взаємодії формують знання про особливості сімейних відносин, розвивають відповідні почуття та позицію з цього питання, а також впливають на ставлення та уявлення, пов'язані з готовністю до шлюбу та створення родини, особливо у молодих людей. The object of the study is psychological readiness for marriage. The subject of research is mental gender as a factor of psychological readiness for marriage. The aim of the study is theoretical substantiation and empirical determination of the development of psychological readiness for marriage under the influence of mental gender. In the course of the work, the aim and objectives of the research were fully achieved. Thus, the first chapter presents the theoretical justification of psychological readiness for marriage. It was established that readiness for marriage is considered as a system of attitudes towards marriage, the psychological components of which are the acceptance of a new system of responsibilities towards one's marriage partner, future children, understanding the rights and dignity of other members of the family union, recognition of the principles of equality in human relations, striving to cooperation and everyday communication, the ability to adapt to the habits and traits of another person's character and understanding of their mental states, motivation for marriage and attitude to the requirements and responsibilities in family life. On the basis of this definition, the following components of readiness for marriage are distinguished: value-motivational, emotional-sensual, intellectual, volitional. The second, practical chapter, is devoted to the empirical study of psychological readiness. For this, a psychodiagnostic toolkit was selected and direct testing of education seekers was conducted. As a result of the research, it was established that mental gender, namely androgyny, is interconnected with readiness for marriage. It was found that individuals who demonstrate androgynous personality traits are more motivated and ready for marriage. Accordingly, we made generalizations about the fact that preparing young people for future marriage and family life involves interaction with parents, teachers, mass media and other elements of society. These interactions form knowledge about the peculiarities of family relations, develop appropriate feelings and attitudes on this issue, and also influence attitudes and perceptions related to readiness for marriage and family formation, especially among young people.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовність до шлюбуuk_UA
dc.subjectсім′яuk_UA
dc.subjectсімейне життяuk_UA
dc.subjectпсихічна статьuk_UA
dc.subjectyouthuk_UA
dc.subjectpsychological readiness for marriageuk_UA
dc.subjectfamilyuk_UA
dc.subjectfamily lifeuk_UA
dc.subjectmental genderuk_UA
dc.titleОсобливості формування готовності до сімейного життя осіб юнацького віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of formation of readiness for family life of youth: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стребко_кваліфікаційна.pdf787,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.