Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯремко, Р.Я.-
dc.contributor.authorYaremko, R.Ya.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-2781-7788-
dc.contributor.authorВавринів, О.С.-
dc.contributor.authorVavryniv, O.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5166-6887-
dc.contributor.authorСтельмах, О.В.-
dc.contributor.authorStelmakh, O.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-4097-6388-
dc.date.accessioned2023-08-15T08:19:40Z-
dc.date.available2023-08-15T08:19:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5971-
dc.descriptionЯремко Р.Я. Дослідження готовності до самоосвіти як чинника професійної самореалізації фахівців із пожежної безпеки / Яремко Роман Ярославович, Вавринів Олена Степанівна, Стельмах Оксана В’ячеславівна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія психологічна. - 2022. - Вип. 1. - С. 49-55.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається готовність до самоосвіти як чинник професійної самореалізації фахівців із пожежної безпеки. У роботі теоретично обґрунтовано та емпірично визначено взаємозв’язок готовності до самоосвіти як чинника професійної самореалізації майбутніх рятувальників. Підібрано й проведено низку методик, спрямованих на дослідження мотиваційного профілю особистості, готовності до самоосвіти, визначення типу та рівня професійної самореалізації мотиваційного профілю особистості. Проаналізовано й описано результати емпіричного дослідження. Для встановлення взаємозв’язку досліджуваних параметрів було здійснено кореляційний аналіз за допомогою програми математичної статистики SPSS v. 20. Виявлено, що у фахівців із пожежної безпеки високий рівень готовності до самоосвіти має позитивні зв’язки з такими показниками, як успішна професійна самореалізація, прогнозовано успішна професійна самореалізація, романтична професійна самореалізація, асертивні дії, пошук соціальної підтримки, встановлення соціального контакту, потреба у високій заробітній платні, необхідність ставити складні цілі й досягати їх. Середній рівень готовності до самоосвіти позитивно корелює з прогнозовано успішною професійною самореалізацією, формальним виконанням діяльності, встановленням соціального контакту, уникненням, потребою у визнанні з боку інших людей, потребою в затребуваності. Низький рівень готовності до самоосвіти має позитивні зв’язки з такими показниками, як імпульсивні дії, маніпулятивні дії, потреба в керуванні іншими, дратівливість. The article considers readiness for self-education as a factor of professional self-realization of fre safety specialists. The article theoretically substantiates and empirically determines the interrelationship of readiness for self-education as a factor of professional self-realization of future rescuers. A number of methods aimed at researching the individual’s motivational profle, readiness for self-education, determining the type and level of professional self-realization of the individual’s motivational profle were selected and conducted. The results of the empirical research are analyzed and described. To establish the relationship between the studied parameters, we performed a correlation analysis using the mathematical statistics program SPSS v. 20. It was found that among fre safety specialists, a high level of readiness for self-education has positive connections with such indicators as successful professional self-realization, predicted successful professional self-realization, romantic professional self-realization, assertive actions, search for social support, establishment of social contact, need for a high salary paid, the need to set difcult goals and achieve them. The average level of readiness for selfeducation is positively correlated with predicted successful professional self-realization, formal performance of activities, establishment of social contact, avoidance, need for recognition by other people, need to be in demand. A low level of readiness for self-education has positive connections with such indicators as impulsive actions, manipulative actions, the need to control others, irritability.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectфахівці з пожежної безпекиuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectprofessional self-realizationuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectfre safety specialistsuk_UA
dc.titleДослідження готовності до самоосвіти як чинника професійної самореалізації фахівців із пожежної безпекиuk_UA
dc.title.alternativeResearch of readiness for self-education as a factor of professional self-realization of fire safety specialistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf494,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.