Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексюк, М.М.-
dc.contributor.authorOleksiuk, M.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-4837-0620-
dc.date.accessioned2023-08-15T11:40:35Z-
dc.date.available2023-08-15T11:40:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2311-844X-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5991-
dc.descriptionОлексюк М.М. Безпека держави в умовах воєнного стану (характеристики та особливості) / Олексюк Мирон Мирославович // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія економічна. - 2022. - Вип. 2. - С. 9-15.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу особливостей реалізації безпекових заходів в умовах впровадження воєнного стану, правове визначення якого свідчить про пріоритетність дій, спрямованих на убезпечення держави та її громадян при виникненні загроз їх існуванню. Безпека розглядається як явище об’єктивного порядку, що існує у позацивілізаційному просторі, функціонує незалежно від певного історичного сформованого суспільства, але в той же час детерміновано біосоціальною сутністю людини, що проявляє себе бінарно, тобто одночасно на рівні індивіда та особи. Дискурс стосовно сутнісних характеристик соціальної безпеки держави дає можливість ствердити, що її стан залежить від зовнішніх обставин, які можуть виникати в умовах функціонування соціуму, і до яких можна віднести обставини, за яких вводиться воєнний стан. Зроблено висновок про вплив об’єктивних потреб здійснення опору зовнішній агресії на стан безпеки у державі. Доведено, що внутрішньо-особистісні фактори зумовлюють як максимальну концентрацію зусиль особистості, так і можливі негативні психофізичні стани в умовах потерпання від фактів екзистенціального характеру, що супроводжуються значними матеріальними та людськими втратами. Зазначається, що особливе місце у системі організації діяльності держави та суспільства в умовах введення воєнного стану відводиться питанням налагодження економічної безпеки, що передусім зумовлено потребою захисту держави та її громадян, якомога більшої мобілізації матеріальних ресурсів для забезпечення нормального функціонування державного механізму для опору ворожим діям. Доведено, що активізація інформаційної боротьби в умовах проголошення воєнного стану формує спотворене бачення реального стану справ шляхом впливу на свідомість супротивника, викликає потребу заборони поширення певної інформації суспільно небезпечного характеру, призводить до внесення змін до нормативно-правових актів у напрямку врегулювання важливих питань технічної фіксації інформації, визначення відповідальності за поширення інформації, врегулювання процесуальних дій щодо вилучення інформаційних даних. The article is devoted to the analysis of the peculiarities of the implementation of security measures in the conditions of the introduction of martial law, the legal defnition of which indicates the priority of actions aimed at securing the state and its citizens in the event of threats to their existence. Security is considered as a phenomenon of an objective order that exists in an uncivilized space, functions independently of a certain historically formed society, but at the same time is determined by the biosocial essence of a person, which manifests itself binary, that is, simultaneously at the level of an individual and a person. The discourse on the essential characteristics of the social security of the state makes it possible to state that its state depends on external circumstances that may arise in the conditions of the functioning of society, and which include the circumstances under which martial law is introduced. It has been proven that intra-personal factors determine both the maximum concentration of the individual's efforts and possible negative psychophysical states in the conditions of suffering from facts of an existential nature, accompanied by signifcant material and human losses. It is noted that a special place in the system of the organization of the activities of the state and society in the conditions of the introduction of martial law is given to the issue of establishing economic security, which is primarily determined by the need to protect the state and its citizens, as much as possible mobilization of material resources to ensure the normal functioning of the state mechanism for resistance to hostile actions. It has been proven that the activation of the information struggle in the conditions of the declaration of martial law creates a distorted vision of the real state of affairs by influencing the enemy's consciousness, causes the need to prohibit the dissemination of certain information of a socially dangerous nature, leads to amendments to regulatory and legal acts in the direction of regulating important issues of technical information fxation, determination of responsibility for the dissemination of information, regulation of procedural actions regarding the extraction of information data.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;2-
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectсоціальна безпекаuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectфінансова безпекаuk_UA
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectsecurityuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectsocial securityuk_UA
dc.subjecteconomic securityuk_UA
dc.subjectfinancial securityuk_UA
dc.subjectinformation securityuk_UA
dc.titleБезпека держави в умовах воєнного стану (характеристики та особливості)uk_UA
dc.title.alternativeSecurity of the state under the conditions of martial law (characteristics and features)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf421,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.