Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6092
Назва: Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх психологів в умовах в умовах дистанційного навчання: проблеми та виклики
Інші назви: Implementation of a personal-oriented approach to the professional training of future psychologists in the conditions of distance education: problems and challenges
Автори: Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
Ключові слова: дистанційне навчання
особистісно-орієнтований підхід
особистісно-професійний розвиток майбутніх психологів
професійна підготовка майбутніх психологів
педагогічні технології
індивідуальна освітня траєкторія
distance learning
personal-oriented approach
personal-professional development of future psychologists
professional training of future psychologists
pedagogical technologies
individual educational trajectory
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Серія/номер: ;2
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження стали особливості реалізації особистісно-орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх психологів в умовах дистанційного навчання. Визначено переваги та недоліки застосування технологій дистанційного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Охарактеризовано сучасний освітній процес в умовах дистанційного навчання, який потребує з боку викладачів фасилітаційного супроводу. Констатовано, що освітня діяльність все більше набуває характеру самоорганізованого та автономно розвивального процесу в умовах інформаційних змін. Метою дослідження став пошук інноваційних рішень в реалізації особистісно-орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх психологів в умовах дистанційного навчання. На основі теоретичного аналізу наукових психолого-педагогічних досліджень та викладацького досвіду роботи охарактеризовано особистісно-орієнтований підхід як найважливіший психолого-педагогічним принципом, що передбачає врахування своєрідності та індивідуальності особистості майбутнього психолога, забезпечує створення умов для самопізнання, самореалізації та саморозвитку особистості здобувача вищої освіти, забезпечує його особистіснопрофесійний розвиток. Акцентовано увагу на трансформаціях у сфері комунікативної взаємодії «викладач-студент», яка в умовах дистанційного навчання будується із залученням мережі Internet та впливає на формування суб’єкт-суб’єктних ціннісно-змістовних відносин викладачів і студентів. На основі проведеного дослідження сформульовано висновки та рекомендації щодо забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів в умовах дистанційного навчання. The subject of the study was the peculiarities of the implementation of a person-oriented approach to the professional training of future psychologists in the conditions of distance learning. The advantages and disadvantages of using distance learning technologies in the process of professional training of future psychologists are determined. The modern educational process in the conditions of distance learning, which requires facilitation support from the teachers, is characterized. It has been established that educational activity increasingly acquires the character of a self-organized and autonomously developing process in the conditions of informational changes. The purpose of the study was to fnd innovative solutions in the implementation of a person-oriented approach to the professional training of future psychologists in the conditions of distance learning. Based on the theoretical analysis of scientifc psychological-pedagogical research and teaching experience, the personality-oriented approach is characterized as the most important psychologicalpedagogical principle, which involves taking into account the originality and individuality of the personality of the future psychologist, ensures the creation of conditions for self-discovery, self-realization and self-development of the personality of the student of higher education, provides his personal and professional development. Attention is focused on transformations in the feld of "teacher-student" communicative interaction, which in the conditions of distance learning is built with the involvement of the Internet and affects the formation of subject-subject value-content relationships of teachers and students. On the basis of the conducted research, conclusions and recommendations were formulated to ensure a person-oriented approach to the training of future psychologists in the conditions of distance learning.
Опис: Лялюк Г.М. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх психологів в умовах дистанційного навчання: проблеми та виклики / Лялюк Г.М., Кузьо Л.І. // Інноваційна педагогіка. - Випуск 61. - Том 2. - С. 69-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6092
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьо.pdf181,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.