Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/617
Назва: Формування інфраструктури підприємств на споживчому ринку: автореферат
Інші назви: Formation of enterprises infrastructure on the consumer market: thesis
Автори: Лихолат, С.М.
Lykholat, S.M.
Ключові слова: інфраструктурний комплекс споживчого ринку
інфраструктура підприємств на споживчому ринку
оптовий сектор споживчого ринку
роздрібний сектор споживчого ринку
infrastructural complex of user market
infrastructure of enterprises at the user market
wholesale sector of user market
retail sector of user market
Дата публікації: 2006
Видавництво: Львівська комерційна академія
Короткий огляд (реферат): У дисертації розглянуто еволюцію поглядів на інфраструктуру споживчого ринку, обґрунтовано теоретичні, методичні та організаційні основи її становлення та механізму її функціонування в ринковому середовищі. Визначено зміст поняття “інфраструктурний комплекс споживчого ринку”, обґрунтовано основні концептуальні засади класифікації інфраструктури. Виявлено особливості розвитку оптового та роздрібного секторів споживчого ринку в умовах перехідної економіки. У роботі обґрунтовано методологічні підходи до оцінки рівня розвитку інфраструктури підприємств на споживчому ринку, який включає систему кількісних та якісних показників, що характеризують ступінь забезпеченості споживчого ринку об’єктами інфраструктури та ефективність використання ресурсів інфраструктури в процесі обслуговування товарних потоків, та ґрунтується на критеріях потенційності щодо забезпечення можливості реалізації комплексу завдань успішного функціонування ринку. Автором запропоновано удосконалений механізм інвестиційно-інноваційного розвитку інфраструктури споживчого ринку за рахунок інтенсифікації інвестиційних процесів, залучення нових фінансових джерел і визначення інфраструктурних пріоритетів. In dissertation the evolution of looks to the infrastructure of user market is considered, theoretical, methodical and organizational bases of its becoming and mechanism of its functioning in a market environment are grounded. Certainly maintenance of concept “infrastructural complex of user market”, grounded basic conceptual principles of classification of infrastructure and found out its features in the conditions of transitional economy. In-process grounded methodological approaches are to the estimation of level of development of infrastructure of user market, which includes the system of quantitative and high-quality indexes which characterize the degree of material well-being of user market the objects of infrastructure and efficiency of the use of resources of infrastructure in the process of maintenance of streams of commodities, and grounded on the criteria of potentiality in relation to providing of marketability complex of tasks of the successful functioning a market. An author is offer the improved mechanism of investment-innovative development of infrastructure of user market due to intensification of investment processes, bringing in of new financial sources and determination of infrastructural priorities.
Опис: Лихолат С.М. Формування інфраструктури підприємств на споживчому ринку: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами / Лихолат Світлана Михайлівна. – Львів: Львівська комерційна академія, 2006. - 19 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/617
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лихолат_автореферат.pdf409,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.