Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.date.accessioned2023-10-27T13:22:41Z-
dc.date.available2023-10-27T13:22:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6379-
dc.descriptionКатолик Г. В. Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії / Г. В. Католик // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - Серія: Педагогіка і психологія. - 2016. - № 46. - С. 148-152.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються різноманітні підходи до формування Я-концепції та пропонується авторська модель формування Я-концепції психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та навчального професійного простору. Описано різноманітні наукові підходи до розуміння Я-концепції та її структурних компонентів. Виокремлено етапи, за допомогою яких відбувається розгортання складових Я-концепції в процесі навчання психологів у навчальному проекті з дитячо-юнацької психотерапії. На основі проаналізованих наукових підходів та авторського дослідження Я-концепції практичного психолога побудовано модель, що унаочнює можливий зріз інтеграції та взаємодоповнення складових Я-концепції у сфері самосвідомості психолога-практика та психотерапевта в структурі післядипломної професійної освіти. The article deals with different approaches to the formation of self-concept and presents the author's model of selfconcept therapist ontogenetic approach in the context of professional and educational space. The importance of ethical and spiritual dimension in the work of psychologist practice emphasized. We describe the various scientific approaches to understanding self-concept and its structural components. Correlation of social and personal identity in the context of selfconcept is outlined. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist, a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education has been presented.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;46-
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectЯ-образuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectонтогенезuk_UA
dc.subjectпостнатальна замістьuk_UA
dc.subjectдитячо-юнацька психотерапіяuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectself-imageuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectontogenyuk_UA
dc.subjectinstead postnataluk_UA
dc.subjectchild and youth psychotherapyuk_UA
dc.titleЯ-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапіїuk_UA
dc.title.alternativeSelf-concept of a psychologist: ontogenetic approach in the context of children and youth psychotherapyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nzvdpu_pp_2016_46_33.pdf287,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.