Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6379
Title: Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії
Other Titles: Self-concept of a psychologist: ontogenetic approach in the context of children and youth psychotherapy
Authors: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Keywords: Я-концепція
Я-образ
ідентичність
онтогенез
постнатальна замість
дитячо-юнацька психотерапія
self-concept
self-image
identity
ontogeny
instead postnatal
child and youth psychotherapy
Issue Date: 2016
Publisher: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Series/Report no.: Педагогіка і психологія;46
Abstract: У статті розглядаються різноманітні підходи до формування Я-концепції та пропонується авторська модель формування Я-концепції психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та навчального професійного простору. Описано різноманітні наукові підходи до розуміння Я-концепції та її структурних компонентів. Виокремлено етапи, за допомогою яких відбувається розгортання складових Я-концепції в процесі навчання психологів у навчальному проекті з дитячо-юнацької психотерапії. На основі проаналізованих наукових підходів та авторського дослідження Я-концепції практичного психолога побудовано модель, що унаочнює можливий зріз інтеграції та взаємодоповнення складових Я-концепції у сфері самосвідомості психолога-практика та психотерапевта в структурі післядипломної професійної освіти. The article deals with different approaches to the formation of self-concept and presents the author's model of selfconcept therapist ontogenetic approach in the context of professional and educational space. The importance of ethical and spiritual dimension in the work of psychologist practice emphasized. We describe the various scientific approaches to understanding self-concept and its structural components. Correlation of social and personal identity in the context of selfconcept is outlined. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist, a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education has been presented.
Description: Католик Г. В. Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапії / Г. В. Католик // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - Серія: Педагогіка і психологія. - 2016. - № 46. - С. 148-152.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6379
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nzvdpu_pp_2016_46_33.pdf287,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.