Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.contributor.authorКомпанович, М.С.-
dc.contributor.authorKompanovych, M.S.-
dc.date.accessioned2023-10-27T13:33:55Z-
dc.date.available2023-10-27T13:33:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6381-
dc.descriptionКатолик Г. В. Особливості професійної Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / Г. В. Католик, М. С. Компанович // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія: Психологічна. - 2016. - Вип. 2. - С. 178-189.uk_UA
dc.description.abstractОписано особливості Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, розглянуто cпецифіку психосоматичних серцево-судинних захворювань у підлітковому віці, проаналізовано способи використання психокорекційних технік з огляду на вікові особливості підлітків. Зауважено на доцільність психологічної допомоги та чинники її ефективності. This article describes the features of I-concept of psychologist in working with adolescents with psychosomatic cardiovascular disease, the features of psychosomatic cardiovascular disease of teens analyze ways of using psychotechniques due to age characteristics of adolescents, attention is drawn to the advisability of psychological care and factors of its effectiveness. It was found that the use of correction to help adolescents with psychosomatic cardiovascular disease raises the question of ways of forming the most successful professional thinking, which may include: addressing multiple psychological interpretations of somatic diseases; management expertise in analysis and exposure based on scientific knowledge; singling out certain general principles, which guides the direction of thinking of a psychologist, both in practice and in academic research. Clarifications that the features of I-concept of psychologist in working with adolescents with psychosomatic cardiovascular diseases may include such personal and professional quality, specificity establishing contact with the client, a teenager, by monitoring the transfer, the ability to understanding psychologist and supportive attitude, stable personal structure and psycho-emotional state psychologist, ability to withstand frustration in interpersonal contact (with a sick teenager and his family) and differences in the dynamics of work.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectЯ-концепція психологаuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectпсихосоматичні серцево-судинні захворюванняuk_UA
dc.subjectпсихокорекційні технікиuk_UA
dc.subjectіндивідуальнаuk_UA
dc.subjectсімейнаuk_UA
dc.subjectгрупова психокорекціяuk_UA
dc.subjectI-concept of psychologistuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectpsychosomatic cardiovascular diseasesuk_UA
dc.subjectpsycho techniqueuk_UA
dc.subjectindividualuk_UA
dc.subjectfamilyuk_UA
dc.subjectgroup psychological correctionuk_UA
dc.titleОсобливості професійної Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннямиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of professional I-concept of psychologist in working with adolescents with psychosomatic cardiovascular diseasesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічний_вісник_2_2016.pdf812,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.