Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедіна, Н.В.-
dc.contributor.authorFedina, N.V.-
dc.contributor.authorМельник, Н.В.-
dc.contributor.authorMelnyk, N.V.-
dc.contributor.authorШевців, М.Б.-
dc.contributor.authorShevtsiv, M.B.-
dc.date.accessioned2023-11-06T09:39:34Z-
dc.date.available2023-11-06T09:39:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6452-
dc.descriptionФедіна Н. В. Співвідношення органів державної влади та місцевого самоврядування та їхня роль у формуванні демократичного суспільства / Н. В. Федіна, Н. В. Мельник, М. Б. Шевців // Право та державне управління. - 2023. - № 3. - С. 13-18.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання співвідношення та взаємодії органів державної влади та місцевого самоврядування, як спеціального виду управлінських правових відносин, роль яких полягає у вирішенні спільних завдань та цілей, на засадах рівності та оптимального співвідношення інтересів у сфері муніципального управління, які виражаються у поєднанні ресурсів, узгодженні та координації дій учасників цих відносин. Актуальність дослідження даної теми полягає в тому, що розширенню демократичної основи державної влади сприяє взаємодія апарату держави з місцевим самоврядуванням, що в свою чергу забезпечує реалізацію конституційного права громадян на участь в управлінні державними справами. Тому компроміс суспільних інтересів забезпечує саме ця взаємодія, що в певній мірі сприяє розвитку демократичного суспільства, а отже забезпечує стабільний, стійкий розвиток держави і суспільства. Розглянуто досвід Української держави та зарубіжних держав щодо організації місцевого самоврядування, який свідчить про тісний взаємозв’язок, взаємопроникнення та взаємозалежність само управлінських і державних засад. Виявити ряд їхніх загальних ознак дав змогу аналіз співвідношення місцевого самоврядування та держави. При дослідженні даного питання також було звернено увагу на загальні політико-правові, духовно-культурні, соціально-економічні основи, які є підґрунтями для побудови української держави та самоврядування. Також закріплення на законодавчому рівні загальні принципи організації й діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, в особливості: гласність, законність, народовладдя, виборність представницьких органів, їхня незалежність і самостійність один від одного, а також від суспільних об’єднань, оптимальне поєднання централізації й децентралізації, врахування суспільної думки. The article examines the issue of the relationship and interaction of state authorities and local self-government bodies, as a special type of managerial legal relations, the role of which is to solve common tasks and goals, on the basis of equality and the optimal balance of interests in the feld of municipal management, which are expressed in the combination of resources, agreement and coordination of actions of the participants of these relations. The relevance of the study of this topic lies in the fact that the expansion of the democratic basis of state power is facilitated by the interaction of the state apparatus with local selfgovernment bodies, which in turn ensures the realization of the constitutional right of citizens to participate in the management of state affairs. Therefore, it is precisely this interaction that provides a compromise of public interests, which to a certain extent contributes to the development of a democratic society, and therefore ensures stable, sustainable development of the state and society. The experience of foreign states regarding the organization of local self-government bodies, which testifes to the close relationship, interpenetration and interdependence of selfgovernment and state institutions, is considered. An analysis of the relationship between local self-government and the state made it possible to identify a number of their common features. When studying this issue, attention was also paid to the general political-legal, spiritualcultural, socio-economic foundations, which are the foundations for the construction of the Ukrainian state and self-government. Also, fxing at the legislative level the general principles of organization and activity of state authorities and local self-government bodies, in particular: transparency, legality, people’s rule, electability of representative bodies, their independence and autonomy from each other, as well as from public associations, optimal combination of centralization and decentralization, taking into account public opinion.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПраво та державне управлінняuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectмуніципальне управлінняuk_UA
dc.subjectдемократичне суспільствоuk_UA
dc.subjectцентралізаціяuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectstate authoritiesuk_UA
dc.subjectlocal self-government bodiesuk_UA
dc.subjectmunicipal administrationuk_UA
dc.subjectdemocratic societyuk_UA
dc.subjectcentralizationuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.titleСпіввідношення органів державної влади та місцевого самоврядування та їхня роль у формуванні демократичного суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeThe relationship and role of state authorities and local government in the formation of a democratic societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття електронне видання 3_2023.pdf 2.pdf241,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.