Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6510
Назва: Дистанційна система навчання в освітніх закладах різного типу як складова оптимізації педагогічної взаємодії
Інші назви: The distance learning system in educational institutions of various types as a component of the optimization of pedagogical interaction
Автори: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Ключові слова: дистанційна освіта
педагогічна взаємодія
оптимізація
віртуальне навчальне середовище
distance education
teacher interaction
optimization
virtual learning environment
Дата публікації: 2012
Видавництво: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
Серія/номер: ;17
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються теоретико-методичні основи інноваційної технології організації навчального процесу – дистанційної системи навчання як одного із вагомих чинників педагогічної взаємодії. Автор аналізує особливості дистанційного навчання, визначає його можливості для оптимізації процесу педагогічної взаємодії на основі прикладу застосування даної системи навчання на базі однієї з шкіл міста Львова. The article describes the theoretical and methodological foundations of innovative technologies of learning process - distance learning system as one of the important reasons of pedagogical interaction. The author analyzes the characteristics of distance learning, determines its ability to optimize pedagogical interaction based on the example application of the system of education at one of the schools of the city.
Опис: Ковальчук З. Я. Дистанційна система навчання в освітніх закладах різного типу як складова оптимізації педагогічної взаємодії / Ковальчук З. Я. // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 17. - С. 183-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6510
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apspp_2012_17_27.pdf399,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.