Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛупак, Р.Л.-
dc.contributor.authorLupak, R.L.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-1830-1800-
dc.contributor.authorНаконечна, Н.В.-
dc.contributor.authorNakonechna, N.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2559-1065-
dc.contributor.authorКуницька-Іляш, М.В.-
dc.contributor.authorKunytska-Iliash, M.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2559-1065-
dc.date.accessioned2023-11-23T10:20:08Z-
dc.date.available2023-11-23T10:20:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2415-8453-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6538-
dc.descriptionЛупак Р. Л. Політика протидії відмиванню коштів із використанням офшорних юрисдикцій як чинник зміцнення фінансової безпеки держави / Руслан Любомирович Лупак, Наталія Володимирівна Наконечна, Марта Василівна Куницька-Іляш // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6. - № 1. - С. 185-190.uk_UA
dc.description.abstractДля зниження податкових виплат суб’єкти бізнесу використовують все частіше недобросовісні інструменти, зокрема офшорні юрисдикції, які завдяки пільговим умовам ефективно дозволяють відмивати кошти. Для зміцнення фінансової безпеки держави повинна реалізовуватися політика, що протидіятиме таким тенденціям та стимулюватиме розвиток справедливої конкуренції на внутрішньому фінансовому ринку. Дієвість відповідної державної політики насамперед обумовлена визначенням комплексу методів та інструментів, на яких базуватимуться процеси її реалізації та коректування. Метою статті є наукове обґрунтування концептуальних характеристик і практичних рекомендацій для розроблення і реалізації політики протидії відмиванню коштів із використанням офшорних юрисдикцій, забезпечуючи зміцнення фінансової безпеки держави. Результати. Охарактеризовано передумови, що визначають якість управління грошовим оборотом в державі та відносно цього рівень її фінансової безпеки. Виділено пріоритетне значення дієвості державної політики протидії відмиванню коштів із використанням офшорних юрисдикцій в контексті забезпечення фінансової безпеки держави. У статті обґрунтовано змістовні характеристики щодо формування системних передумов протидії відмиванню коштів, що стосуються монетарної політики, зовнішньо-торговельних відносин, інноваційно-технологічного та інституційно-інвестиційного розвитку, забезпечення конкурентоспроможності та імпортонезалежності держави. Визначено базовий набір методів (інституційно-правовий, адміністративно-організаційний, фінансово-інвестиційний, соціально-психологічний) і відповідно до них інструментів, що доречно впроваджувати насамперед на початкових етапах реалізації державної політики протидії відмиванню коштів у аналізованій сфері. Висновки. Запропонований склад методів та інструментів державної політики протидії відмиванню коштів із використанням офшорних юрисдикцій дозволяє визначити характеристики, за якими можливо достовірно сформувати висновки про успішне зміцнення фінансової безпеки держави. To reduce tax payments, businesses are increasingly using dishonest tools, including offshore jurisdictions, which, due to preferential terms, effectively allow money laundering. To strengthen the financial security of the state, a policy should be implemented that will counteract such trends and stimulate the development of fair competition in the domestic financial market. The effectiveness of the relevant state policy is primarily due to the definition of a set of methods and tools on which the processes of its implementation and adjustment will be based. The purpose of the article is to scientifically substantiate the conceptual characteristics and practical recommendations for the development and implementation of anti-money laundering using offshore jurisdictions policy, ensuring the strengthening of financial security of the state. Results. The preconditions that determine the quality of money management in the state and the relative level of its financial security are described. The priority importance of the effectiveness of the state policy against money laundering with the use of offshore jurisdictions in the context of ensuring the financial security of the state is highlighted. The article substantiates the substantive characteristics of the formation of systemic preconditions for combating money laundering related to monetary policy, foreign trade relations, innovation-technological and institutional-investment development, ensuring the competitiveness and import independence of the state. The basic set of methods (institutional-legal, administrative-organizational, financial-investment, social-psychological) and according to them the tools that it is appropriate to implement first of all at the initial stages of realization of the state policy of anti-money laundering in the analyzed sphere is defined. Conclusions. The proposed composition of methods and tools of state policy to combat money laundering using offshore jurisdictions allows to determine the characteristics by which it is possible to reliably draw conclusions about the successful strengthening of financial security of the state.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУкраїнський журнал прикладної економікиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;6/1-
dc.subjectофшорні юрисдикціїuk_UA
dc.subjectофшоризаціяuk_UA
dc.subjectфінансова безпекаuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectвідмивання коштівuk_UA
dc.subjectoffshore jurisdictionsuk_UA
dc.subjectoffshoreuk_UA
dc.subjectfinancial securityuk_UA
dc.subjectpublic policyuk_UA
dc.subjectmoney launderinguk_UA
dc.titleПолітика протидії відмиванню коштів із використанням офшорних юрисдикції як чинник зміцнення фінансової безпеки державиuk_UA
dc.title.alternativeAnti-money laundering using offshore jurisdictions policy as a factor strengthening the financial security of the stateuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наконечна ujae_2021_r01_a22.pdf394,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.