Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6586
Назва: Modern Pedagogical Practice of Natural Science Training of Future Psychologists in Higher Educational Institutions (Web of Science)
Інші назви: Сучасна педагогічна практика природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах (Web of Science)
Автори: Bilyk, V.
Sushchenko, L.
Sheremet, I.
Ганущин, С.Н.
Hanushchyn, S.N.
Bondarenko, H.
Ключові слова: навчання
освіта
установи
студенти
педагогіка
training
education
institutions
students
pedagogy
Дата публікації: 2020
Видавництво: Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională
Серія/номер: ;12/3
Короткий огляд (реферат): Навчальний процес – це динамічне явище, яке змінюється та розвивається під впливом різноманітних факторів соціального, економічного, політичного, нормативно-правового, матеріально-технічного та технологічного характеру, що, на нашу думку, зумовлює необхідність постійного оновлення його змісту в відповідно до вимог часу. Концептуальною основою дослідження стало поштовхом до трансформації змісту природничо-наукової підготовки майбутніх психологів з урахуванням сучасних тенденцій сучасності та сучасного стану розвитку нейробіологічних наук. Охарактеризуємо сучасну практику природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах України та особливості створення інтегративного курсу «Основи сучасної нейробіології» як чинника, що сприятиме трансформації змісту природничо-наукової дисципліни. підготовки майбутніх психологів з урахуванням сучасних тенденцій сучасності та сучасного стану розвитку нейробіологічних наук. Дослідження підтверджує доцільність і необхідність трансформації змісту сучасної природничо-наукової освіти майбутніх психологів, що здійснюється у вищих навчальних закладах, а також визначені студентами-психологами чинники (актуальність наукової освіти, відсутність результатів сучасних наукових досліджень у навчальний матеріал, відсутність необхідної навчально-методичної літератури, застарілі методи навчання, мало вільного часу), що заважає підвищувати їх якість. The educational process is a dynamic phenomenon that changes and develops under the influence of various factors of a social, economic, political, regulatory, material, technical and technological nature, which, in our opinion, determines the need for constant updating of its content in accordance with the requirements of the time. The impetus for the transformation of the content of the natural scientific training of future psychologists, taking into account current trends in the present and current state of development of the neurobiological sciences, was the conceptual basis of the study. Let us characterize the modern practice of natural-science training of future psychologists in higher educational institutions of Ukraine and the peculiarities of creating an integrative course "Fundamentals of modern neurobiology" as a factor that will contribute to the transformation of the content of natural-science training of future psychologists, taking into account current trends in the present and current state of development of neurobiological sciences. The study confirms the feasibility and necessity of transforming the content of modern science education of future psychologists, carried out in higher educational institutions, and factors identified by students-psychologists (the relevance of science education, the lack of the results of modern scientific research in the educational material, the lack of the necessary educational and methodical literature, outdated teaching methods, little free time) that prevent them from improving their quality.
Опис: Bilyk V. Modern Pedagogical Practice of Natural Science Training of Future Psychologists in Higher Educational Institutions / Valentyna Bilyk, Liudmyla Sushchenko, Inesa Sheremet, Solomiia Hanushchyn, Halyna Bondarenko // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2020. - Volume 12. - Issue 3. - P. 168-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6586
ISSN: 2067-9270
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганущин 2 веб.pdf313,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.