Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6867
Назва: Оптимізація моделі факторів проєктування корпоративного вебсайту онлайн-каталогу
Інші назви: Optimization of factor model of corporate website design in online catalog
Автори: Сеньківський, В.М.
Senkivskyi, V.M.
Піх, І.В.
Pikh, I.V.
Литовченко, О.В.
Lytovchenko, O.V.
Стахів, О.Р.
Stakhiv, O.R.
Мусійовська, М.М.
Musiiovska, M.M.
Ключові слова: фактор
онлайн-каталог
вебсайт
проєктування
множина факторів
семантична мережа
матриця досяжності
матриця попарних порівнянь
оптимізація
багаторівнева модель
factor
online catalog
website
design
a set of factors, semantic network
reachability matrix
pairwise comparison matrix
optimization
multilevel model
Дата публікації: 2020
Видавництво: Поліграфія і видавнича справа
Серія/номер: Технічні науки;2
Короткий огляд (реферат): Здійснено формалізоване відображення множини факторів впливу на процес проєктування корпоративного вебсайту. Запроєктовано та описано семантичну мережу для графічного та лінгвістичного відтворення зв’язків між факторами, що впливають на якість онлайн-каталогу. На підставі методу математичного моделювання ієрархій, матриці досяжності та ітераційних таблиць розраховано пріоритети факторів. Отримано базовий варіант багаторівневої моделі впливу факторів на якість досліджуваного процесу. З використанням шкали відносної важливості об’єктів побудовано матрицю попарних порівнянь, опрацювання якої забезпечило оптимізацію базової моделі пріоритетного впливу виокремлених факторів на процес формування якості вебсайту. The analysis of publications has been done on this topic, which shows the lack of completeness of the research related to the formation of components of the information database, focused on the formalized reflection of the relationships between the factors influencing the process of formation of the websites quality. This reinforces the relevance of the task of studying the influence of a certain set of factors, the relationship between which must be formalized by means suitable for the use in the study of methods of systems analysis, modelling theory and hierarchy analysis. In the process of research, a formalized reflection of a set of factors influencing the process of designing a corporate website has been done. A semantic network has been designed and described to graphically and linguistically reproduce the relationships between the factors that affect the quality of an online catalog. The priority factors have been calculated based on the method of mathematical modelling of hierarchies, reachability matrix and iterative tables. The basic variant of the multilevel model of factors influence on quality of the researched process has been received. Using a scale of relative importance of objects, a matrix of pairwise comparisons has been constructed, the elaboration of which ensured the optimization of the basic model of the priority influence of selected factors on the process of website quality formation.
Опис: Сеньківський В.М. Оптимізація моделі факторів проєктування корпоративного вебсайту онлайн-каталогу / Сеньківський В.М., Піх І.В., Литовченко О.В., Стахів О.Р., Мусійовська М.М. // Поліграфія і видавнича справа. - Серія: Технічні науки. - 2020. - № 2. - С. 11-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6867
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pivs_2020_2_3.pdf752,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.