Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивко, З.Б.-
dc.contributor.authorZhyvko, Z.B.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-4045-669X-
dc.contributor.authorРодченко, С.С.-
dc.contributor.authorRodchenko, S.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-8611-2796-
dc.contributor.authorГоловач, Т.М.-
dc.contributor.authorHolovach, T.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6665-4416-
dc.date.accessioned2024-04-10T12:31:09Z-
dc.date.available2024-04-10T12:31:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7265-
dc.descriptionZhyvko Z. Effectiveness of information support for managerial collaboration among hospitality industry enterprises / Zinaida Zhyvko, Svitlana Rodchenko, Tetiana Holovach // Economics, Finance and Management Review. - 2023. - Issue 4. - Pp. 108-123. - https://doi.org/10.36690/2674-5208-2023-4-108-123uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано інструменти управлінського обліку, які використовуються в управлінській діяльності та основні фактори, які необхідні для успішного ведення управлінського обліку. Метою, яку ми поставили при підготовці нашої статті, є розкриття основних аспектів організації ефективності системи управлінського обліку як джерела інформаційного забезпечення процесу прийняття управлінських рішень, виявлення проблем, що виникають у процесі формування та функціонування цієї системи, та переваг, які вона надає підприємству готельного господарства. Окреслено основні вимоги до інформації в системі управлінського обліку та їх вплив на визначення поняття "управлінський облік". З'ясовано, що наведені в табл. 1 визначення об'єднує те, що основним завданням управлінського обліку є надання неупередженої інформації, необхідної для прийняття управлінських рішень відповідними управлінськими підрозділами підприємства. Схематично представлено зміст управлінського обліку та методи його здійснення. Розглянуто організацію інформаційного забезпечення готельного бізнесу на прикладі готелю "А" та досліджено інформаційне обладнання готелю "А", зокрема 14 персональних комп'ютерів, які об'єднані в одну мережу. Проаналізовано показники ефективності інформаційної служби готельного бізнесу та визначено, що найвища задоволеність споживачів інформаційним забезпеченням відповідає службі, що надає телекомунікаційні послуги, службі безпеки та інженерній службі, а індексування ступеня задоволеності споживачів інформаційною базою дозволить формалізувати організаційну роботу готелю на основі потреб та очікувань, а це дасть змогу обрати стратегічні альтернативи для підвищення якості роботи готельного підприємства. Проаналізовано ефективність інформаційного забезпечення управлінської взаємодії підприємств індустрії гостинності, розроблено заходи щодо інтенсифікації управлінської діяльності готелю "А" на основі використання інформаційних систем і технологій. Доведено, що вони є ефективними та можуть бути впроваджені в діяльність підприємств готельного бізнесу. The management accounting tools that are used in management activities and the main factors that are necessary for successful management accounting are analyzed. The goal we set in preparation of our article, is to reveal the main aspects of the organization of the effectiveness of the management accounting system as a source of information support for the process of management decision-making, the identification of problems that arise in the process of formation and functioning of this system, and the advantages it provides to the hotel business enterprise. The main requirements for information in the management accounting system and their influence on the definition of the concept of "management accounting" are outlined. It was found that the definitions presented in Table 1 have in common that the main task of management accounting is to provide unbiased information necessary for making management decisions by the relevant management units of the enterprise. The content of management accounting and methods of its implementation are presented schematically. The organization of information support of the hotel business is considered in the example of hotel "A" and the information equipment of hotel "A" is studied, in particular 14 personal computers that are combined into one network. The efficiency indicators of the information service of the hotel business are analyzed and it is determined that the highest consumer satisfaction with information support corresponds to the service providing telecommunication services, security service, and engineering service, and in turn, indexing the degree of consumer satisfaction with the information base will allow formalizing the organizational work of the hotel based on needs and expectations, and this will make it possible to select strategic alternatives to improve the quality of the hotel enterprise. The effectiveness of information support of managerial collaboration among hospitality industry enterprises has been analyzed, measures have been developed to intensify the management activities of Hotel “A” based on the use of information systems and technology. It was proved that they are effective and can be implemented in the activities of the hotel business.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherEconomics, Finance and Management Reviewuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectуправлінський облікuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectуправлінська інформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectефективність системи управлінського облікуuk_UA
dc.subjectприйняття управлінських рішеньuk_UA
dc.subjectсистема інформаційного забезпеченняuk_UA
dc.subjectуправлінська взаємодіяuk_UA
dc.subjectгосподарське обслуговуванняuk_UA
dc.subjectслужба безпекиuk_UA
dc.subjectmanagement accountinguk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectmanagement informationuk_UA
dc.subjectinformation supportuk_UA
dc.subjecteffectiveness of the management accounting systemuk_UA
dc.subjectmanagement decision-makinguk_UA
dc.subjectinformation support systemuk_UA
dc.subjectmanagerial collaborationuk_UA
dc.subjecthousekeepinguk_UA
dc.subjectsecurity serviceuk_UA
dc.titleEffectiveness of information support for managerial collaboration among hospitality industry enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeЕфективність інформаційного забезпечення управлінської співпраці підприємств індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EFMR-2023-16-4-108-123.pdf312,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.