Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7410
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бикова, В.В. | - |
dc.contributor.author | Bykova, V.V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-13T12:46:48Z | - |
dc.date.available | 2024-05-13T12:46:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7410 | - |
dc.description | Бикова В. Психологічне забезпечення інклюзивної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Бикова. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 76 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз теоретичних засад психологічного забезпечення умов успішності включення дитини з ООП в освітній простір. Виокремлено основні наукові підходи щодо включення дитини з ООП в загальноосвітній простір. Визначено зміст і структуру психологічного забезпечення соціально-психологічних умов успішного входження дитини з ООП в освітній простір. Емпірично досліджено соціально-психологічні умови успішності включення дитини із ООП у загальноосвітній простір. Розроблено програму соціально-психологічного супроводу, яка включає чотири сфери допомоги, а саме: психологічна підтримка сім’ї, соціальна, інформаційно-консультаційна, організаційна. In the qualification work, an analysis of the theoretical foundations of the psychological provision of conditions for the successful inclusion of a child with special needs in the educational space was carried out. The main scientific approaches to the inclusion of a child with SEN in general education are highlighted. The content and structure of the psychological provision of social and psychological conditions for the successful entry of a child with special needs into the educational space have been determined. The socio-psychological conditions for the successful inclusion of a child with SEN in general education have been empirically investigated. A program of socio-psychological support has been developed, which includes four areas of assistance, namely: psychological support for the family, social, informational and consulting, and organizational. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | психологічне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічні умови | uk_UA |
dc.subject | inclusion | uk_UA |
dc.subject | inclusive education | uk_UA |
dc.subject | children with special educational needs | uk_UA |
dc.subject | psychological support | uk_UA |
dc.subject | social and psychological conditions | uk_UA |
dc.title | Психологічне забезпечення інклюзивної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological support of inclusive education: Qualification work for the master's degree | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bukova Viktoria.pdf | 2,52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.