Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБикова, В.В.-
dc.contributor.authorBykova, V.V.-
dc.date.accessioned2024-05-13T12:46:48Z-
dc.date.available2024-05-13T12:46:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7410-
dc.descriptionБикова В. Психологічне забезпечення інклюзивної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Бикова. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 76 с.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз теоретичних засад психологічного забезпечення умов успішності включення дитини з ООП в освітній простір. Виокремлено основні наукові підходи щодо включення дитини з ООП в загальноосвітній простір. Визначено зміст і структуру психологічного забезпечення соціально-психологічних умов успішного входження дитини з ООП в освітній простір. Емпірично досліджено соціально-психологічні умови успішності включення дитини із ООП у загальноосвітній простір. Розроблено програму соціально-психологічного супроводу, яка включає чотири сфери допомоги, а саме: психологічна підтримка сім’ї, соціальна, інформаційно-консультаційна, організаційна. In the qualification work, an analysis of the theoretical foundations of the psychological provision of conditions for the successful inclusion of a child with special needs in the educational space was carried out. The main scientific approaches to the inclusion of a child with SEN in general education are highlighted. The content and structure of the psychological provision of social and psychological conditions for the successful entry of a child with special needs into the educational space have been determined. The socio-psychological conditions for the successful inclusion of a child with SEN in general education have been empirically investigated. A program of socio-psychological support has been developed, which includes four areas of assistance, namely: psychological support for the family, social, informational and consulting, and organizational.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectпсихологічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічні умовиuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.subjectsocial and psychological conditionsuk_UA
dc.titleПсихологічне забезпечення інклюзивної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological support of inclusive education: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bukova Viktoria.pdf2,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.