Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7413
Назва: Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу у старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions for the development of creative potential in high school students: Qualification work for the master's degree
Автори: Гребенка, О.Е.
Hrebenka, O.E.
Ключові слова: творчий потенціал
творчість у старшокласників
розвиток творчості
творчі здібності
академічна успішність
creative potential
creativity of high school students
development of creativity
creative abilities
academic success
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню психологічнопедагогічних умов розвитку творчого потенціалу у старшокласників. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу творчого потенціалу у старшокласників; психологічним теоріям розвитку творчості; факторам, що впливають на розвиток творчого потенціалу. У другому розділі проаналізовано результати емпіричного дослідження, для обробки яких було застосовано описову статистику, порівняльний (непараметричний аналіз Uкритерій Мана-Уітні) та порівняльний (за ознакою успішності за допомогою методу Краскала-Уоліса), кореляційний (лінійна кореляція Пірсона) аналізи. Опрацювання отриманих результатів здійснювалось за допомогою комп’ютерного пакету статистичного аналізу SPSS. З подальшою їх якісною інтерпретацією та змістовим узагальненням. З’ясовано, що у респондентів є різноманітне розуміння творчості, яке може проявлятись у вирішенні складних проблем та нетиповому мислені, або створені нових ідей та продуктів. Відмінності у сприйнятті творчості можуть виникати через гендерні особливості, соціокультурні впливи та індивідуальні рівні здібностей. Щодо академічної успішності, виявлено певні відмінності між старшокласниками за статевою ознакою. Дівчата частіше досягають високого рівня успішності тоді, як хлопці виявляють більш низький рівень та помірний рівень успішності. А також за допомогою кореляційного аналізу було виявлено позитивний зв'язок між творчим потенціалом та академічною успішністю, результати також вказують на вплив допитливості на творчий потенціал. The qualification work is devoted to the theoretical analysis and empirical research of the psychological and pedagogical conditions for the development of creative potential in high school students. The first chapter is devoted to the theoretical analysis of the creative potential of high school students; psychological theories of creativity development; factors affecting the development of creative potential. The second chapter analyzed the results of the empirical research, which were processed using descriptive statistics, comparative (non-parametric analysis of Mann-Whitney Utests) and comparative (based on success using the Kruskal-Wallis method), correlational (Pearson linear correlation) analyses. Processing of the obtained results was carried out using the SPSS statistical analysis computer package. With their further qualitative interpretation and substantive generalization. Differences in the perception of creativity may arise due to gender characteristics, sociocultural influences, and individual ability levels. Regarding academic success, certain differences between high school students by gender were found. Girls are more likely to achieve high levels of achievement, while boys show lower and moderate levels of achievement. And also with the help of correlation analysis, a positive relationship between creative potential and academic performance was revealed, the results also indicate the influence of curiosity on creative potential.
Опис: Гребенка О. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу у старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Гребенка. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7413
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrebenka Olha.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.