Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7470
Назва: Профілактика емоційного вигорання педагогів у закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Prevention of emotional burnout of teachers in institutions of higher education: Qualification work for the master's degree
Автори: Огоновський, Б.М.
Ohonovskyi, B.M.
Ключові слова: емоційне вигорання
педагог
заклади вищої освіти
психопрофілактика
emotional burnout
teacher
institutions of higher education
psychoprophylaxis
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянута дефініція емоційного вигорання педагогів та розкриті засоби профілактики цього синдрому. Доведено, що для профілактики та корекції психічного вигорання необхідно розвивати особистісні вміння та навички адекватного емоційного реагування. Важливою частиною цього процесу є навички володіння собою, уміння працювати з власними негативними емоціями та виявлення емоцій. Їх можна відпрацювати у відповідному тренінгу з профілактики емоційного вигорання. Для його проведення варто використовувати такі методи, як рольові ігри, групова дискусія, ділові ігри, обговорення конкретних ситуацій, моделювання проблем, вправи для відпрацювання умінь та навичок. Розроблена нами тренінгова програма, що викладена у додатках, може бути використана психологами закладів освіти для профілактики проявів синдрому «професійного вигорання» у педагогів, що працюють у навчальних закладах. Проаналізовані в роботі причини виникнення синдрому «професійного вигорання» та розглянуті методи його запобігання та шляхи подолання наслідків, можуть використовуватись шкільними психологами, консультантами і керівниками закладів освіти, також може бути корисною та вчасною для реалізації концепції загальної середньої освіти. In the qualification work, the definition of emotional burnout of teachers is considered and the means of prevention of this syndrome are disclosed. It has been proven that for prevention and correction of mental burnout it is necessary to develop personal skills and skills of adequate emotional response. An important part of this process is the skills of self-control, the ability to work with one's own negative emotions and identify emotions. They can be worked out in the corresponding training on the prevention of emotional burnout. To conduct it, it is worth using such methods as role-playing games, group discussion, business games, discussion of specific situations, modeling problems, and exercises to practice skills. The training program developed by us, presented in the appendices, can be used by psychologists of educational institutions to prevent manifestations of the "professional burnout" syndrome among teachers working in educational institutions. The causes of the "professional burnout" syndrome analyzed in the work and the methods of its prevention and ways to overcome the consequences are considered, can be used by school psychologists, consultants and heads of educational institutions, and can also be useful and timely for the implementation of the concept of general secondary education.
Опис: Огоновський Б. Профілактика емоційного вигорання педагогів у закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Богдан Огоновський. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 70 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7470
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Огоновський_кваліфікаційна 2024.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.