Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКісіль, З.Р.-
dc.contributor.authorKisil, Z.R.-
dc.date.accessioned2024-05-31T08:49:54Z-
dc.date.available2024-05-31T08:49:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7498-
dc.descriptionКісіль З.Р. Особистісні властивості науково-педагогічного працівника як передумова його професійної успішності / Кісіль З.Р. // Габітус. - 2023. - Випуск 56. - С. 80-84.uk_UA
dc.description.abstractУ статті наголошується на важливості перегляду й формування інноваційної парадигми вищої освіти в Україні, утворення взаємин, у котрих чільна увага зосереджена на особистісних властивостях науково-педагогічного працівника закладів вищої світи, котрий володіє унікальним комплексом психологічних властивостей професійного поводження, світогляду, думок, професійні учини котрого вимагають наявності певних індивідуальних, професійних, соціальних та психологічних властивостей. Індивідуальні властивості науково-педагогічного працівника підкреслюють його унікальність, завдячуючи котрій кожен науково-педагогічний працівник уособлює виняткову та гармонійну особистість, яка є здатною на високому професійному рівні реалізувати освітні завдання й сприяти досягненню успіху в професійних діях. У статті здійснено ґрунтовний аналіз сьогочасних наукових поглядів стосовно професійних й індивідуальних властивостей сучасного науково-педагогічного працівника. Здійснено дослідження, спрямоване на окреслення найбільш значимих індивідуальних властивостей науково-педагогічного працівника, які сприятимуть їм у досягненні професійного успіху. Доводиться судження про те, що наявний індивідуально-психологічний рівень науково-педагогічного працівника (високий ступінь моральних якостей, оптимізм, емпатія, доброзичливість, зацікавленість, товариськість) виявляється у його поведінці, а також у якості здійснення професійних дій щодо здобувачів вищої освіти, що впливає на їхню майбутню професійну успішність. Обґрунтовано потребу розвитку професійно-особистісних властивостей науково-педагогічного працівника задля забезпечення продуктивності інноваційного освітнього процесу, побудови особистісного освітнього вектору й професійного та індивідуального розвитку науково-педагогічного працівника. The article emphasizes the importance of revising and forming an innovative paradigm of higher education in Ukraine, the formation of relationships, in which the main attention is focused on the personal qualities of a scientifc and pedagogical worker of institutions of the higher world, who possesses a unique complex of psychological properties of professional behavior, worldview, thoughts, professional actions which requires the presence of certain individual, professional, social and psychological properties. The individual properties of a scientifc and pedagogical worker emphasize his uniqueness, thanks to which each scientifc and pedagogical worker embodies an exceptional and harmonious personality, who is able to implement educational tasks at a high professional level and contribute to the achievement of success in professional studies. The article provides a thorough analysis of current scientifc views regarding the professional and individual properties of a modern scientifc and pedagogical worker. A study was carried out, which is aimed at delineating the most signifcant individual properties of a scientifc and pedagogical worker, which will help them achieve professional success. The judgment is made that the existing individual and psychological type of a scientifc and pedagogical worker (high degree of moral qualities, optimism, empathy, benevolence, interest, sociability) are reflected in his behavior, as well as in the quality of the implementation of professional studies, in the students of higher education , which in turn affects their future professional success. The need for the development of the professional and personal qualities of a scientifc and pedagogical worker in order to ensure the productivity of the innovative educational process, the construction of a personal educational vector and the professional and individual development of a scientifc and pedagogical worker is substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГабітусuk_UA
dc.relation.ispartofseries;56-
dc.subjectособистісні властивостіuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпрофесійна успішністьuk_UA
dc.subjectмотиваційно-ціннісна системаuk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.subjectпрофесійний архетипuk_UA
dc.subjectpersonal characteristicsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectprofessionalismuk_UA
dc.subjectprofessional successuk_UA
dc.subjectmotivational value systemuk_UA
dc.subjectnarrativeuk_UA
dc.subjectprofessional archetypeuk_UA
dc.titleОсобистісні властивості науково-педагогічного працівника як передумова його професійної успішностіuk_UA
dc.title.alternativePersonal characteristics of a scientific and teaching worker as a prerequisite for his professional successuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf225,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.