Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавринів, О.С.-
dc.contributor.authorVavryniv, O.S.-
dc.date.accessioned2024-05-31T09:18:09Z-
dc.date.available2024-05-31T09:18:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7501-
dc.descriptionВавринів О.С. Вплив перфекціонізму на відповідальне лідерство науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / Вавринів О.С. // Габітус. - 2023. - № 56. - С. 207-211.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості формування відповідального лідерства викладача та впливу перфекціонізму на нього. Теоретичний аналіз дозволив встановити, що умови діяльності сучасних викладачів вимагають неабиякої гнучкості, ресурсів, засвоєння нових навичок, мобілізації ресурсів, швидкої адаптації до змін тощо, а на тлі перманентних змін у багатьох викладачів спостерігається «загострення» перфекціонізму. Негативний аспект підвищеного рівня перфекціонізму унеможливить формування відповідального лідера, оскільки відповідальне лідерство вимагає готовності до прийняття рішення у тій чи іншій ситуації, а також готовності брати на себе відповідальність за прийняте рішення та вчинені дії. Відповідальне лідерство викладача сприяє не лише освіті та навчанню, а й формує цінності, моральність та розвиває важливі навички у студентів, що сприяє їхньому загальному розвитку та успіху, тому важливим буде адекватний рівень перфекціонізму. Метою статті є дослідження впливу перфекціонізму на відповідальне лідерство науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Методи дослідження. Для підтвердження даних теоретичного аналізу про ймовірний взаємозв’язок перфекціонізму та лідерства було проведено емпіричне дослідження за допомогою таких методик: «Багатовимірна шкала перфекціонізму» П. Х’юіта–Г. Флетта та «Діагностика лідерських здібностей» Є. Жарікова–Є. Крушельницького. У дослідженні взяли участь 327 науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів Львівської області. Висновки. Перфекціонізм є невід’ємною частиною лідера, проте важливо знаходити баланс між пошуком досконалості та реалістичними очікуваннями щодо себе та свого оточення. Отримані результати дозволяють наголосити на тому, що все ж адекватний рівень перфекціонізму буде позитивно впливати на формування лідерських якостей та відповідального лідерства, а деструктивний перфекціонізм нестиме загрозу розвитку у лідера тиранічних рис особистості. Проте відповідальне лідерство може модерувати негативні наслідки деструктивного перфекціонізму, спрямовуючи його на підтримку команди та досягнення важливих цілей, одночасно уникнувши стресу та перевантаження викладача. The article highlights the peculiarities of the formation of responsible teacher leadership and the influence of perfectionism on him. The theoretical analysis made it possible to establish that the conditions of activity of modern teachers require considerable flexibility, resources, learning new skills, mobilization of resources, quick adaptation to changes, etc., and against the background of permanent changes, many teachers are experiencing an “exacerbation” of perfectionism. The negative aspect of a high level of perfectionism will make it impossible to form a responsible leader, because responsible leadership requires the readiness to make a decision in one or another situation, as well as the readiness to take responsibility for the decision made and actions taken. Responsible teacher leadership not only promotes education and learning, but also instills values, morals and develops important skills in students that contribute to their overall development and success, so an adequate level of perfectionism will be important. The purpose of the article is to study the influence of perfectionism on the responsible leadership of a scientifc and pedagogical employee of a higher education institution. Research methods. To confrm the data of the theoretical analysis about the probable relationship between perfectionism and leadership, an empirical study was conducted using the following methods: “Multidimensional scale of perfectionism” by P. Hewitt–H. Flett and “Diagnosis of leadership abilities” by E. Zharikov–E. Krushelnytskyi. 327 scientifc and pedagogical workers of higher educational institutions of the Lviv region took part in the study. Conclusions. Perfectionism is an integral part of being a leader, but it is important to fnd a balance between the pursuit of perfection and realistic expectations of yourself and those around you. The obtained results allow us to emphasize that an adequate level of perfectionism will have a positive effect on the formation of leadership qualities and responsible leadership, while destructive perfectionism will threaten the development of tyrannical personality traits in the leader. However, responsible leadership can moderate the negative effects of destructive perfectionism, directing it to support the team and achieve important goals, while avoiding teacher stress and overload.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГабітусuk_UA
dc.relation.ispartofseries;56-
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectвідповідальне лідерствоuk_UA
dc.subjectперфекціонізмuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічний працівникuk_UA
dc.subjectleaderuk_UA
dc.subjectresponsible leadershipuk_UA
dc.subjectperfectionismuk_UA
dc.subjectscientifc and pedagogical workeruk_UA
dc.titleВплив перфекціонізму на відповідальне лідерство науково-педагогічного працівника закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of perfectionism on the responsible leadership of the scientific and pedagogical employee of the institution of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf362,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.