Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлович-Сенета, Я.П.-
dc.contributor.authorPavlovych-Seneta, Ya.P.-
dc.contributor.authorБалан, Ю.Р.-
dc.contributor.authorBalan, Yu.R.-
dc.date.accessioned2024-06-06T13:29:30Z-
dc.date.available2024-06-06T13:29:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7542-
dc.descriptionПавлович-Сенета Я.П. Організаційні та інституційні засади бюджетно-фінансової децентралізації в Україні / Павлович-Сенета Я.П., Балан Ю.Р. // Молодий вчений. - 2021. - № 3. - С. 301-305.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу теоретико-правових підходів щодо проведення в Україні муніципальної реформи, що пов’язана з реформуванням територіального устрою та формуванням фінансової автономії новостворених об’єднаних територіальних громад. Досліджуються уже реалізовані заходи щодо організації фінансової самостійності місцевих бюджетів та розглядаються перспективи подальшого впровадження заходів зазначених реформ. На підставі проведеного наукового аналізу організаційних та інституційних засад бюджетно-фінансової децентралізації в Україні авторами висловлюються власні пропозиції спрямовані на подальше зміцнення матеріальної та фінансової бази розвитку об’єднаних територіальних громад. Зазначено, що головною метою реформи місцевого самоврядування та територіального устрою, що тривають сьогодні в Україні, є створення умов для надання якісних публічних послуг на найближчому до громадянина рівні. Проміжними цілями реформи є оптимізація структури адміністративно-територіального устрою для створення ефективної системи публічної адміністрації через широку децентралізацію виконавчої влади та перетворення місцевого самоврядування у фінансово спроможний, ефективний та відповідальний інститут публічної влади. Муніципальна реформа включає оптимізацію фінансово-економічної бази органів місцевого самоврядування, оптимізацію міжбюджетних відносин, формування дієвих місцевих бюджетів, які здатні забезпечити виконання функцій місцевого самоврядування Під поняттям бюджетної децентралізації пропонується розуміти процес передачі повноважень (функцій, компетенції, відповідальності) від центральних органів влади до місцевих, тобто перерозподіл функцій і повноважень єдиної державної влади між відповідними органами державної влади з одного боку, і органами місцевого самоврядування з іншого. Зазначено, що важливими джерелами забезпечення матеріально-фінансової самостійності органів місцевого самоврядування і економічного зростання адміністративно-територіальних одиниць є комунальна власність, природні ресурси, земля. The article is devoted to the analysis of theoretical and legal approaches to the implementation of municipal reform in Ukraine, which is associated with the reform of the territorial structure and the formation of fnancial autonomy of the newly created united territorial communities. The already implemented measures for the organization of fnancial independence of local budgets are studied and the prospects for further implementation of these reforms are considered. Based on the conducted scientifc analysis of organizational and institutional principles of budgetary and fnancial decentralization in Ukraine, the authors make their own proposals aimed at further strengthening the material and fnancial base of the development of united territorial communities. It is noted that the main goal of the reform of local self-government and territorial organization, which continues today in Ukraine, is to create conditions for the provision of quality public services at the level closest to the citizen. The intermediate goals of the reform are to optimize the structure of the administrative-territorial system to create an effective system of public administration through broad decentralization of executive power and transformation of local self-government into a fnancially viable, effcient and responsible institution of public power. Municipal reform includes optimization of the fnancial and economic base of local governments, optimization of intergovernmental relations, the formation of effective local budgets that can ensure the performance of local government functions Under the concept of budget decentralization is understood the process of transfer of powers, the redistribution of functions and powers of a single state power between the relevant state authorities on the one hand, and local governments on the other. It is noted that important sources of material and fnancial independence of local governments and economic growth of administrative-territorial units are communal property, natural resources, land. However, the legal regime of communal property, especially the common property of territorial communities, has not been determined, the delimitation of forms of ownership has not been carried out in full, etc.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectадміністративно-територіальний устрійuk_UA
dc.subjectбюджетuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectоб’єднана територіальна громадаuk_UA
dc.subjectподатокuk_UA
dc.subjectреформаuk_UA
dc.subjectфінансиuk_UA
dc.subjectadministrative-territorial systemuk_UA
dc.subjectbudgetuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectLocal Governmentuk_UA
dc.subjectunited territorial communityuk_UA
dc.subjecttaxuk_UA
dc.subjectreformuk_UA
dc.subjectfinancesuk_UA
dc.titleОрганізаційні та інституційні засади бюджетно-фінансової децентралізації в Україніuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and institutional fundamentals of budget and financial decentralization in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павлович-Сенета molv_2021_3(2)__41.pdf274,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.