Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШопіна, І.М.-
dc.contributor.authorShopina, I.M.-
dc.date.accessioned2024-06-07T13:00:08Z-
dc.date.available2024-06-07T13:00:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2072-8670-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7565-
dc.descriptionШопіна І.М. Інформаційно-психологічні впливи як категорія інформаційного права: поняття, ознаки, особливості дослідження / І.М. Шопіна // Наука і правоохорона. - 2017. - № 4. - С. 134-140.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджується сутність інформаційно-психологічних ефектів, під якими розуміється цілеспрямоване поширення інформаційних повідомлень або їх сукупності з метою досягнення бажаного стану поведінки суб’єктів суспільних відносин. Обґрунтовано, що правомірні інформаційно-психологічні впливи можуть регулюватися правом лише в аспекті ефективності управлінських процесів у певній сфері. Визначено ознаки інформаційних впливів та сформульовано основні принципи методики дослідження їх сутності. Paper investigates the essence of informational and psychological effects, which are understood as the purposeful dissemination of information messages or their aggregate in order to achieve the desired state of behavior of subjects of social relations. It is substantiated that legitimate information and psychological effects can be regulated by law only in the aspect of the effectiveness of managerial processes in a certain sphere. The signs of informational influences are determined and the main principles of the methodology for studying their essence are formulated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаука і правоохоронаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectінформаційний впливuk_UA
dc.subjectінформаційно-психологічний впливuk_UA
dc.subjectінформаційне правоuk_UA
dc.subjectінформаційні відносиниuk_UA
dc.subjectуправлінські відносиниuk_UA
dc.subjectinformation impactuk_UA
dc.subjectinformation and psychological impactuk_UA
dc.subjectinformation lawuk_UA
dc.subjectinformation relationsuk_UA
dc.subjectmanagement relationsuk_UA
dc.titleІнформаційно-психологічні впливи як категорія інформаційного права: поняття, ознаки, особливості дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeInformational and psychological influences as a category of information law: concepts, signs, research featuresuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nip_2017_4_21.pdf78,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.