Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабовська, Ю.Р.-
dc.contributor.authorHrabovska, Yu.R.-
dc.date.accessioned2024-06-13T06:30:58Z-
dc.date.available2024-06-13T06:30:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7625-
dc.descriptionГрабовська Ю. Психологічні особливості мотивації до професійного навчання студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Грабовська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 86 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі здійснено теоретичний огляд поняття мотивації професійного навчання: проаналізовано основні підходи до визначення поняття мотивації, розглянуто теоретичні аспекти психологічних факторів мотивації студентів-психологів, охарактеризовано особливості впливу мотивації на вибір та розвиток професійної кар’єри психолога. Другий розділ містить характеристику вибірки та методик згідно яких здійснено емпіричне вивчення психологічних особливостей мотивації до професійного навчання студентів-психологів. Зокрема досліджено психологічні особливості мотивації до професійного навчання студентівпсихологів, психологічні особливості навчальної мотивації студентів, психологічні особливості професійної мотивації психологів. На основі теоретичного та практичного дослідження обґрунтовано та зроблено відповідні висновки. In the first chapter, a theoretical overview of the concept of motivation of professional training was carried out: the main approaches to the definition of the concept of motivation were analyzed, the theoretical aspects of the psychological factors of the motivation of psychology students were considered, the peculiarities of the influence of motivation on the choice and development of the professional career of a psychologist were characterized. The second section contains the characteristics of the sample and the methods according to which the empirical study of the psychological features of the motivation for professional training of psychology students was carried out. In particular, psychological features of motivation for professional training of psychology students, psychological features of educational motivation of students, psychological features of professional motivation of psychologists were investigated. On the basis of theoretical and practical research, appropriate conclusions were substantiated and made.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectстуденти-психологиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчання студентівuk_UA
dc.subjectмотивація до навчанняuk_UA
dc.subjectpsychologyuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectstudent psychologistsuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectprofessional training of studentsuk_UA
dc.subjectmotivation to studyuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості мотивації до професійного навчання студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of motivation for professional training of psychologist-students: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrabovska Julia.pdf654,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.