Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкородинська, С.В.-
dc.contributor.authorSkorodynska, S.V.-
dc.date.accessioned2024-06-13T07:15:56Z-
dc.date.available2024-06-13T07:15:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7635-
dc.descriptionСкородинська С. Вплив соціальних мереж на розвиток девіантної поведінки у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Скородинська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 57 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розкриттю проблеми впливу соціальних мереж на розвиток девіантної поведінки підлітків. У роботі висвітлено сутність та зміст поняття девіантної поведінки у працях, проаналізовано особливості розвитку, перебігу та прояву девіантної поведінки у підлітковому віці, а також окреслено особливості впливу соціальних мереж на особистість підліткового віку. Встановлено, що підлітки використовують соціальні мережі як засіб самовираження та самореалізації, але це може призводити до віддалення від реального життя та складнощів у спілкуванні з реальними людьми. Анонімність та доступність інформації можуть сприяти девіантній поведінці та агресії. Також було встановлено позитивний вплив соціальних мереж на освіту, зокрема шляхом доступу до різноманітного навчального контенту. The qualification work is devoted to revealing the problem of the influence of social networks on the development of deviant behavior of teenagers. The work highlights the essence and content of the concept of deviant behavior in works, analyzes the peculiarities of development, course and manifestation of deviant behavior in adolescence, and also outlines the peculiarities of the influence of social networks on the personality of adolescence. It has been established that teenagers use social networks as a means of self-expression and self-realization, but this can lead to distance from real life and difficulties in communicating with real people. Anonymity and availability of information can contribute to deviant behavior and aggression. The positive impact of social networks on education was also established, in particular through access to various educational content.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectdeviant behavioruk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.titleВплив соціальних мереж на розвиток девіантної поведінки у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of social networks on the development of deviant behavior in adolescents: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скородинська_кваліфікаційна робота.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.