Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтецюк, Д.В.-
dc.contributor.authorStetsiuk, D.V.-
dc.date.accessioned2024-06-13T09:52:41Z-
dc.date.available2024-06-13T09:52:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7650-
dc.descriptionСтецюк Д. Психологічні особливості мотивації учбової діяльності у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Стецюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 50 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота містить ґрунтовний аналіз теоретичних аспектів вивчення особливостей мотивації до навчання у підлітків та з'ясування домінуючих мотивів до навчання сучасних підлітків. Розкрито особливості мотиваційної структури підлітка в умовах навчально діяльності. За допомогою психодіагностичних методик проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей навчальної мотивації підлітків, результати якого будуть корисні психологам, батькам підлітків та особливо вчителям, з метою врахування вікових особливостей розвитку підлітка та необхідності підвищення рівня мотивованості до навчання з перспективним усвідомленням для підлітків власного самовизначення та самореалізації у майбутньому профільному навчанні. The work contains a thorough analysis of the theoretical aspects of the study of the peculiarities of the motivation to study in teenagers and the clarification of the dominant motivations for the study of modern teenagers. The peculiarities of the adolescent's motivational structure in the conditions of educational activity are revealed. With the help of psychodiagnostic methods, an empirical study of the psychological features of educational motivation of adolescents was conducted, the results of which will be useful to psychologists, parents of adolescents, and especially teachers, with the aim of taking into account the age-specific characteristics of adolescent development and the need to increase the level of motivation to study with a perspective awareness for adolescents of their own selfdetermination and self-realization in the future specialized training.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectособистість підліткаuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjecteducational motivationuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectadolescent's personalityuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості мотивації учбової діяльності у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of the motivation of educational activities in adolescents: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stetsiuk Diana.pdf395,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.