Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСудін, В.В.-
dc.contributor.authorSudin, V.V.-
dc.date.accessioned2024-06-14T14:08:53Z-
dc.date.available2024-06-14T14:08:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7673-
dc.descriptionСудін В. Дослідження впливу конфліктів в системі «педагог-студент»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Судін. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 47 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкрито психологічну характеристику структури, видів та класифікацій конфліктів, причини виникнення та особливості прояву конфліктів між викладачами та студентами, основні підходи до управління конфліктами у системі «педагог-студент». З'ясовано, що в сучасному суспільстві зростає напруження, яке зумовлюється збільшенням конфліктів в усіх сферах життя, зокрема у навчанні. Тому, знання про причини виникнення конфліктів та способи їх розв'язання у системі педагог-студент, мають можливість знайти можливі вирішення та сформувати навички успішного попередження та подолання цього. Емпірично визначено впливу конфліктів в системі «педагог-студент». Виявлено, що у конфліктах між студентами та викладачами рівна міра вини обох сторін, переважаючий тип конфліктів у студентсько-викладацьких сфері являються конфлікти психологічної несумісності та навчальні конфлікти, серед стратегій поведінки у конфлікті домінує співпраця та компроміс та ухилення. The work reveals the psychological characteristics of the structure, types and classifications of conflicts, the causes and features of conflict between teachers and students, the main approaches to conflict management in the "teacher-student" system. It has been found that tension is growing in modern society, which is caused by an increase in conflicts in all spheres of life, in particular in education. Therefore, knowledge about the causes of conflicts and ways of solving them in the teacher-student system, have the opportunity to find possible solutions and form the skills of successful prevention and overcoming it. The impact of conflicts in the "teacher-student" system has been determined empirically. It was found that in conflicts between students and teachers there is an equal degree of guilt on both sides, the predominant type of conflicts in the student-teacher sphere are conflicts of psychological incompatibility and educational conflicts, cooperation and compromise and evasion dominate among the strategies of behavior in the conflict.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectстратегії поведінки у конфліктних ситуаціяхuk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectstrategies of behavior in conflict situationsuk_UA
dc.titleДослідження впливу конфліктів в системі «педагог-студент»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeResearch on the impact of conflicts in the «teacher-student» system: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sudin Viktoria .pdf528,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.