Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Є.В.-
dc.contributor.authorKarpenko, Ye.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-4046-0410-
dc.contributor.authorСавко, Н.М.-
dc.contributor.authorSavko, N.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0009-0008-5191-0326-
dc.contributor.authorЛялюк, Ю.Р.-
dc.contributor.authorLialiuk, Yu.R.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0009-0003-4805-8797-
dc.contributor.authorКолісник, Р.-
dc.contributor.authorKolisnyk, R.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0009-0004-7780-1065-
dc.date.accessioned2024-06-17T09:28:15Z-
dc.date.available2024-06-17T09:28:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2663-970Х-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7684-
dc.descriptionKarpenko Ye. Emotional Intelligence in Organization of the Personality Motivation Structure / Yevhen Karpenko, Nadiia Savko, Yuriy Lialiuk, Roksolana Kolisnyk // Інсайт: психологічні виміри суспільства/Insight: the psychological dimensions of society. - 2024. - № 11. - С. 57-76. - https://doi.org/10.32999/2663-970X/2024-11-4uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є з’ясування зв’язку параметрів емоційного інтелекту в структурі мотивації особистості та порівняння емоційного інтелекту в досліджуваних групах. Методи. Учасниками дослідження є представники різних суспільних сфер: здобувачі закладів вищої освіти, працівники виробництва, сфери обслуговування, торгівлі, транспортно-логістичного напрямку, військові та тимчасово безробітні. Віковий діапазон респондентів знаходився у межах від 18 до 57 років, загальною кількістю n=130. Використано валідні й надійні психодіагностичні інструменти, які пройшли адаптацію у вітчизняних дослідженнях: методика “Розвиток емоційного інтелекту особистості” (РЕІО) (Zarytska, 2019); опитувальник “Оцінка рівня домагань” (ОРД) (Гербачевський, 2003); методика “Мотивація досягнення успіху й уникнення невдачі” (МДУУН) (Elers, 2002). Результати. Зафіксовано тридцять п’ять позитивних і вісім негативних кореляційних зв’язків (p<.050; p<.010; p<.001) за коефіцієнтом Спірмена (rs) параметрів емоційного інтелекту з параметрами мотивації. Констатовано статистично достовірну перевагу (p<.050; p<.010; p<.001) групи 2 (високий рівень ЕІ) за параметрами мотивації: мотив самоповаги, значущість результатів, складність завдання, оцінка рівня досягнутих результатів, оцінка свого потенціалу, очікуваний рівень результатів та рівень мотивації досягнення успіху. Встановлено, що параметри мотивації “значущість результатів”, “складність завдання”, “оцінка рівня досягнутих результатів” і “оцінка свого потенціалу” пов’язані з досягненням важких цілей, що у свою чергу вимагає мобілізації емоційно-вольового потенціалу особистості. Дискусія і висновки. Обґрунтовано, що емоційний інтелект, через розуміння емоцій інших і здатність використовувати ці знання в діяльності, закономірно зв’язаний зі значною кількістю параметрів мотивації. Узагальнено, що емоційний інтелект є рушійною силою мотивації, бо саме емоції спонукають індивіда діяти, досягати мету й підкорювати чергову вершину. Рекомендовано отримані результати впроваджувати у психологічну теорію і практику. The aim of the study is to establish the correlation between emotional intelligence parameters in the personality motivation structure and compare emotional intelligence in the researched groups. Methods. The research participants comprise a diverse range of social sectors, including higher education students, workers in the production, service, commerce, transport, and logistics industries, members of the armed forces, and those experiencing temporary unemployment. There were a total of 130 respondents, ranging in age from 18 to 57 years. Adapted psychodiagnostic instruments that are valid and reliable for domestic studies were used: the questionnaire “Level of development of emotional intelligence of the individual” (LDEII) (Zarytska, 2019); the questionnaire “Assessment of the Level of Aspirations” (ALA) (Gerbachevsky, 2003); “The method of diagnosing the individual’s motivation to achieve success and avoid failure” (MASAF) (Elers, 2002). Results. The Spearman coefficient (rs) revealed thirty-five positive and eight negative correlations between emotional intelligence parameters and motivation parameters (p< .050; p < .010; p < .001). A statistically significant advantage (p < .050; p < .010; p < .001) of Group 2 (a high level of EI) was stated in terms of motivation parameters: the self-esteem motivation, the significance of results, the task complexity, the assessment of the level of achieved results, the assessment of one’s potential, the expected level of results and the level of motivation for achieving success. It was established that the parameters of motivation “significance of results”, “task complexity”, “assessment of the level of achieved results”, and “assessment of one’s potential” are associated with the achievement of difficult goals, which in turn requires the mobilization of the emotional-volitional potential of the individual. Discussion and сonclusions. It was substantiated that emotional intelligence, through understanding the emotions of others and the ability to use this knowledge in activities, is naturally associated with a significant number of motivation parameters. Since emotions are what motivate people to take action, accomplish a goal, and reach new heights, it was generalized that emotional intelligence is the primary source of motivation. It is advised to incorporate the findings into psychological theory and practice.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherІнсайт: психологічні виміри суспільстваuk_UA
dc.relation.ispartofseries;11-
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UA
dc.subjectуправління емоціямиuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectадаптаційний процесuk_UA
dc.subjectсаморегуляція емоційuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectemotional stabilityuk_UA
dc.subjectemotion managementuk_UA
dc.subjectmanagement activitiesuk_UA
dc.subjectadaptation processuk_UA
dc.subjectself-regulation of emotionsuk_UA
dc.subjectself-controluk_UA
dc.titleEmotional Intelligence in Organization of the Personality Motivation Structure (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeЕмоційний інтелект в організації структури мотивації особистості (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко Скопус.pdf2,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.