Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкопян, Д.Т.-
dc.contributor.authorAkopian, D.T.-
dc.date.accessioned2024-06-18T09:02:24Z-
dc.date.available2024-06-18T09:02:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7688-
dc.descriptionАкопян Д. SMM в управлінні діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Давід Акопян. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 52 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі кваліфікаційної роботи узагальнені теоретичні засади SMM у діяльності підприємства: охарактеризовано соціальні мережі як новітні платформи маркетингу, поняття, завдання та інструменти маркетингової діяльності у соціальних мережах. Другий розділ містить аналіз SMM у діяльності ПрАТ СК «УНІКА». Зокрема, у ньому визначено особливості маркетингової діяльності страхових компаній, проаналізовано маркетингову діяльність у соціальних мережах ПРАТ СК «УНІКА». На основі виконаного аналізу обґрунтовані пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення SMM ПрАТ СК «УНІКА». The first chapter of the qualification work summarizes the theoretical foundations of SMM in the company's activities: social networks are characterized as the latest marketing platforms, concepts, tasks and tools of marketing activities in social networks. The second section contains an analysis of SMM in the activities of PRJSC IC UNIQA. In particular, it defines the peculiarities of the marketing activity of insurance companies, analyzes the marketing activity in the social networks of PRJSC IC UNIQA. On the basis of the performed analysis, substantiated proposals and recommendations regarding the improvement of SMM of PRJSC IC UNIQA are made.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectконтент-маркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectcontent marketinguk_UA
dc.titleSMM в управлінні діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeSMM in the management of enterprise activities: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akopyan.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.