Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСувала, А.М.-
dc.contributor.authorSuvala, A.M.-
dc.date.accessioned2024-06-19T09:49:38Z-
dc.date.available2024-06-19T09:49:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7723-
dc.descriptionСувала А. Брендинг в управлінні сучасною організацією: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Анна Сувала. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 60 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі проведено теоретичне дослідження значення брендингу, завдання, види та його складові; актуальність побудови брендингу та процес позиціонування на ринку. У другому розділі проведено аналіз побудови брендингу ТОВ «Росана Галичина» та виокремлено стратегію позиціонування брендингу у сучасному конкурентному середовищі. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. The first section conducts a theoretical study of the significance, objectives, types and components of branding; the relevance of branding construction and the market positioning process. The second section analyzes the branding construction of TOV «Rosana Halychyna». Also identifies branding positioning strategy in the modern competitive environment. Based on the analysis of theoretical and practical materials, draws relevant conclusions and justify specific recommendations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпобудова брендингуuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectфінансово-господарська діяльністьuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectрезультатиuk_UA
dc.subjectbranding constructionuk_UA
dc.subjectimpactuk_UA
dc.subjectfinancial-economac activityuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectresultsuk_UA
dc.titleБрендинг в управлінні сучасною організацією: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeBranding in modern organizational management: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syvala.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.