Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7730
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біловус, О.М. | - |
dc.contributor.author | Bilovus, O.M. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T11:44:28Z | - |
dc.date.available | 2024-06-19T11:44:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7730 | - |
dc.description | Біловус О. Соціально-психологічні чинники булінгу серед старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Олександра Біловус. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 67 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена проблемі булінгу серед старшокласників. Наголошено, що останнім часом проблема насильства серед школярів набуває дедалі більшої асоціальної спрямованості, привертаючи увагу психологів, педагогів, соціологів, правознавців та ін. Здійснено теоретичний аналіз наукових соціально-психологічних концепцій та наукових підходів до вивчення проблеми булінгу. Виокремлено соціально-психологічні особливості прояву булінгу серед старшокласників та їх зумовленість. Емпірично досліджено соціально-психологічні чинники проявів булінгу серед старшокласників в освітньому середовищі. Розглянуто стратегії психопрофілактики булінгу серед учнівської молоді. The qualification work is devoted to the problem of bullying among high school students. It is emphasized that recently the problem of violence among schoolchildren is becoming more and more antisocial, attracting the attention of psychologists, teachers, sociologists, jurists, etc. A theoretical analysis of scientific sociopsychological concepts and scientific approaches to studying the problem of bullying was carried out. The socio-psychological features of bullying among high school students and their conditioning are highlighted. The socio-psychological factors of manifestations of bullying among high school students in the educational environment were empirically investigated. Strategies for psycho-prevention of bullying among schoolchildren are considered. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | агресія | uk_UA |
dc.subject | булінг | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.subject | психопрофілактика | uk_UA |
dc.subject | насильство | uk_UA |
dc.subject | aggression | uk_UA |
dc.subject | bullying | uk_UA |
dc.subject | educational environment | uk_UA |
dc.subject | high school students | uk_UA |
dc.subject | psychoprophylaxis | uk_UA |
dc.subject | violence | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічні чинники булінгу серед старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Socio-psychological factors of bullying among high school students: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilovus Oleksandr.pdf | 573,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.